Informatie betreffende het coronavirus COVID-19

Gezondheidssituatie Coronavirus - Update na de persconferentie van 20 januari 2021

Wij heten je van harte welkom om een van onze vakantieparken. Om je een veilig en ontspannen verblijf te bieden, willen wij je vragen om de onderstaande gedragscode door te nemen opgesteld door de HISWA-RECRON:

Altijd… Houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar. Hoest je, ben je verkouden of heeft een gezinslid koorts, blijf dan thuis! Voorkom drukte in natuur- of andere gebieden, blijf anders in of bij je vakantieverblijf.

Een goede voorbereiding… Check de website van het park waar je gaat verblijven en die van de gemeente voor actuele informatie over bijzondere maatregelen – zoals afsluiting van gebieden, paden, wegen en parkeerplaatsen – en richtlijnen. Maak gebruik van fiets- en wandelapps zodat je de route nauwkeurig kunt uitstippelen. De lobby kan je hier eventueel mee helpen.

Een veilig vertrek… EuroParcs is aangesloten bij HISWA-RECRON en heeft in samenspraak een Coronaprotocol opgesteld. Een exemplaar is aanwezig bij iedere lobby en eventueel digitaal op te vragen. Neem er kennis van en volg de voorschriften. Vermijd als bestemming drukke plekken en drukke tijdstippen. De lobby kan je hierover informeren.
___________________________________

•Mag mijn verblijf op het park doorgaan?
Ja, dat mag. Het dringende advies van Rijksoverheid is dat vakantiewoningen, net als in de thuissituatie, uitsluitend worden verhuurd aan één huishouden en maximaal 1 persoon die niet tot deze huishouding behoort of 2 personen uit verschillende huishoudens. Kinderen t/m 12 jaar vallen hier niet onder. Voor volwassenen uit verschillende huishoudens geldt dat de 1,5 m regel in acht genomen wordt.

•Kan ik veilig verblijven op het park?
Ja, we willen benadrukken dat gasten nog steeds veilig naar onze parken/resorts kunnen komen. Heel veel kan er namelijk wel doordat we onze maatregelen hebben genomen voor een veilig verblijf, onder het motto #staysafe #safestay.

Safe incheck ► onze incheck procedures zijn volledig ingericht op veiligheid en volgens de richtlijnen van het RIVM. In publieke ruimtes zoals de lobby is het dragen van een mondkapje verplicht dus onze medewerkers dragen een mondkapje en ook voor de gasten die inchecken is dit verplicht.
Safe house ► de hygiënische zorg voor de woning is er volledig op gericht dat je veilig en schoon in de woning komt, er wordt extra aandacht besteedt aan contactoppervlakken
Safe food ► maaltijden van ontbijt tot diner worden op bestelling door de medewerkers van onze restaurants coronaproof bij de vakantiewoning afgeleverd of kunnen opgehaald worden bij het restaurant.
Safe nature & fun ► je kunt volop genieten én plezier hebben van de natuur rondom onze parken.

• Mag mijn verblijf in een familiebungalow doorgaan?
Ja, dat mag. Voor groepsboekingen volgen we hetzelfde advies als voor een woning in de thuissituatie, zie hierboven bij vakantiewoning. Dat betekent dat we gedurende de periode van verscherping van de regels, geen boekingen doen voor groepen personen tenzij één huishouden en 1 persoon uit een andere huishouding (kinderen t/m 12 jaar uitgezonderd. Tussen volwassen personen uit verschillende huishoudens moet uiteraard de 1,5 m afstandsregel in acht worden genomen.

• Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Wil je ondanks de uitleg van de hierboven genoemde maatregelen toch annuleren of omgeboekt worden naar een park dichterbij huis? Dan kunnen wij je gratis omboeken. Wanneer de gewijzigde boekingskosten hoger zijn dan de oorspronkelijke boeking, dan betaal je het verschil bij.

• Als ik heb geboekt via een reisbureau kan ik dan via EuroParcs mijn verblijf omboeken?
Helaas moeten wij jou doorverwijzen naar het reisbureau waar de boeking is gemaakt.

• Waarom krijg ik geen geld terug als ik wil annuleren?
Je hebt bij ons een boeking gedaan en de vakantiewoning is voor jou gereserveerd in die periode. Je kunt bij ons veilig vakantievieren en de woning staat voor jou klaar voor gebruik, schoongemaakt en wel. We snappen dat in deze bijzondere periode mensen zijn die liever thuis blijven, in zo’n geval zijn we behulpzaam en boeken we kosteloos om naar een andere periode of desgewenst een ander park.

Hoe check je in bij EuroParcs?
Wij streven naar zo min mogelijk fysiek contact. Onze front office medewerker belt je daarom op voorhand op. Hij of zij zal een tijdstip van aankomst met je overleggen, zodat we kunnen waarborgen dat niet iedereen tegelijkertijd arriveert. De check in vindt zo veel mogelijk buiten de lobby plaats. Verdere aankomstinformatie ontvang je per mail.

Wijzigen de openingstijden van de lobby?
Voor de actuele tijden verwijzen wij je naar de Europarcs website. Wij verzoeken je om eventuele vragen zoveel mogelijk telefonisch of per mail te stellen, zodat fysiek contact zo min mogelijk noodzakelijk is. Het telefoonnummer en mailadres van het park vind je op de parkplattegrond, op de deur van de lobby en/of de EuroParcs app.

Zijn mondkapjes verplicht op het park?
Het dragen van een mondkapje is verplicht in openbare en overdekte ruimtes op het park, maar niet wanneer je daarbuiten op het park bent.

Zijn de faciliteiten op het park geopend?
Wij houden ons aan de door de overheid opgelegde maatregelen. Alle restaurants zijn op last van het kabinet gesloten. Gasten kunnen maaltijden echter bij de vakantiewoningen coronaproof ‘thuis’bezorgd krijgen of afhalen bij het restaurant. Bestellen kan heel eenvoudig telefonisch bij het restaurant op het park of via hun website.
Zwembaden, wellness, fitness en speelparadijzen zijn in ieder geval tot en met 9 februari 2021 gesloten. Eventuele tennisbanen (max. 2 personen + 1,5 m regel) zijn open.

Hoe wordt de schoonmaak van mijn accommodatie nu uitgevoerd?
Onze schoonmakers zullen extra aandacht laten uitgaan naar contactoppervlakten met desinfectie middelen. Houd onze website en de EuroParcs App in de gaten voor extra informatie.

Is er animatie op het park?
Het animatieprogramma start op 12 februari. Informeer bij de receptie naar de mogelijkheden.

Informatie betreffende het coronavirus COVID-19

Gezondheidssituatie Coronavirus - Update na de persconferentie van 14 december 2020 

Wij heten je van harte welkom om een van onze vakantieparken. Om je een veilig en ontspannen verblijf te bieden, willen wij je vragen om de onderstaande gedragscode door te nemen opgesteld door de HISWA-RECRON:

Altijd… Houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar. Hoest je, ben je verkouden of heeft een gezinslid koorts, blijf dan thuis! Voorkom drukte in natuur- of andere gebieden, blijf anders in of bij je vakantieverblijf. 

Een goede voorbereiding… Check de website van het park waar je gaat verblijven en die van de gemeente voor actuele informatie over bijzondere maatregelen – zoals afsluiting van gebieden, paden, wegen en parkeerplaatsen – en richtlijnen. Maak gebruik van fiets- en wandelapps zodat je de route nauwkeurig kunt uitstippelen. De receptie kan je hier eventueel mee helpen. 

Een veilig vertrek… EuroParcs is aangesloten bij HISWA-RECRON en heeft in samenspraak een Coronaprotocol opgesteld. Een exemplaar is aanwezig bij iedere receptie en eventueel digitaal op te vragen. Neem er kennis van en volg de voorschriften. Vermijd als bestemming drukke plekken en drukke tijdstippen. De receptie kan je hierover informeren.
___

Mag mijn verblijf op het park doorgaan?
Ja, dat mag. Het dringende advies van Rijksoverheid is dat vakantiewoningen, net als in de thuissituatie, uitsluitend worden verhuurd aan één huishouden en maximaal 2 personen* die niet tot één huishouden behoren. Kinderen t/m 12 jaar vallen hier niet onder. Dit betekent dat een vakantiewoning aan maximaal 3 personen uit verschillende huishoudens verhuurd mag worden mits de 1,5 m regel in acht genomen wordt.
*Met de kerst (24,25,26 december) 3 personen.

Kan ik veilig verblijven op het park?
Ja, we willen benadrukken dat gasten nog steeds veilig naar onze parken/resorts kunnen komen. Heel veel kan er namelijk wel doordat we onze maatregelen hebben genomen voor een veilig verblijf, onder het motto #staysafe #safestay.

Safe incheck ► onze incheck procedures zijn volledig ingericht op veiligheid en volgens de richtlijnen van het RIVM. In publieke ruimtes zoals de receptie is het dragen van een mondkapje verplicht dus onze medewerkers dragen een mondkapje en ook voor de gasten die inchecken is dit verplicht.

Safe house ► de hygiënische zorg voor de woning is er volledig op gericht dat je veilig en schoon in de woning komt, er wordt extra aandacht besteedt aan contactoppervlakken

Safe food ► maaltijden van ontbijt tot diner worden op bestelling door de medewerkers van onze restaurants coronaproof bij de vakantiewoning afgeleverd of kunnen opgehaald worden bij het restaurant.

Safe nature & fun ► je kunt volop genieten én plezier hebben van de natuur rondom onze parken. 

Mag mijn verblijf in een familiebungalow doorgaan?
Ja, dat mag. Voor groepsboekingen volgen we hetzelfde advies als voor een woning in de thuissituatie, zie hierboven bij vakantiewoning. Dat betekent dat we gedurende de periode van verscherping van de regels, geen boekingen doen voor groepen personen tenzij één huishouden en 2 personen uit andere huishoudens (kinderen t/m 12 jaar uitgezonderd), of 3 personen uit verschillende huishoudens. Tussen volwassen personen uit verschillende huishoudens moet uiteraard de 1,5 m afstandsregel in acht worden genomen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
Wil je ondanks de uitleg van de hierboven genoemde maatregelen toch annuleren of omgeboekt worden naar een park dichterbij huis? Dan kunnen wij je gratis omboeken. Wanneer de gewijzigde boekingskosten hoger zijn dan de oorspronkelijke boeking, dan betaal je het verschil bij. 

Als ik heb geboekt via een reisbureau kan ik dan via EuroParcs mijn verblijf omboeken?
Helaas moeten wij jou doorverwijzen naar het reisbureau waar de boeking is gemaakt.

Waarom krijg ik geen geld terug als ik wil annuleren?
Je hebt bij ons een boeking gedaan en de vakantiewoning is voor jou gereserveerd in die periode. Je kunt bij ons veilig vakantievieren en de woning staat voor jou klaar voor gebruik, schoongemaakt en wel. We snappen dat in deze bijzondere periode mensen zijn die liever thuis blijven, in zo’n geval zijn we behulpzaam en boeken we kosteloos om naar een andere periode of desgewenst een ander park.  

Hoe check je in bij EuroParcs?
Wij streven naar zo min mogelijk fysiek contact. Onze receptie medewerker belt je daarom op voorhand op. Hij of zij zal een tijdstip van aankomst met je overleggen, zodat we kunnen waarborgen dat niet iedereen tegelijkertijd arriveert. De check in vindt zo veel mogelijk buiten de receptie plaats. Verdere aankomstinformatie ontvang je per mail.  

Wijzigen de openingstijden van de lobby?
Voor de actuele tijden verwijzen wij je naar de Europarcs website. Wij verzoeken je om eventuele vragen zoveel mogelijk telefonisch of per mail te stellen, zodat fysiek contact zo min mogelijk noodzakelijk is. Het telefoonnummer en mailadres van het park vind je op de parkplattegrond of op de deur van de receptie.

Zijn mondkapjes verplicht op het park?
Het dragen van een mondkapje is verplicht in openbare en overdekte ruimtes op het park, maar niet wanneer je daarbuiten op het park bent.

Zijn de faciliteiten op het park geopend?
Wij houden ons aan de door de overheid opgelegde maatregelen. Alle restaurants zijn op last van het kabinet gesloten. Gasten kunnen maaltijden echter bij de vakantiewoningen coronaproof ‘thuis’bezorgd krijgen of afhalen bij het restaurant. Bestellen kan heel eenvoudig via uw Mijn EuroParcs account of telefonisch bij het Klanten contact centrum via 088 070 80 90 .

Zwembaden, wellness, fitness en speelparadijzen zijn vanaf 15 december 2020 tot in ieder geval 19 januari 2021 gesloten. Eventuele tennisbanen (max. 2 personen + 1,5 m regel) zijn open. Wanneer de overheid de opgelegde maatregelen verder versoepeld of opheft zullen wij je informeren.

Hoe wordt de schoonmaak van mijn accommodatie nu uitgevoerd?
Onze schoonmakers zullen extra aandacht laten uitgaan naar contactoppervlakten met desinfectie middelen. Houd onze website in de gaten voor extra informatie.

Is er animatie op het park?
Ja er is animatie gedurende de vakantieperiode. Op dit moment wordt gewerkt aan een corona proof programma. 

Kijk voor alle informatie op:

Informatie betreffende het coronavirus COVID-19

Gezondheidssituatie Coronavirus - Update na de persconferentie van 17 november 2020 

Wij heten je van harte welkom om een van onze vakantieparken. Om je een veilig en ontspannen verblijf te bieden, willen wij je vragen om de onderstaande gedragscode door te nemen opgesteld door de HISWA-RECRON:

Altijd… Houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar. Hoest je, ben je verkouden of heeft een gezinslid koorts, blijf dan thuis! Voorkom drukte in natuur- of andere gebieden, blijf anders in of bij je vakantieverblijf. 

Een goede voorbereiding… Check de website van het park waar je gaat verblijven en die van de gemeente voor actuele informatie over bijzondere maatregelen – zoals afsluiting van gebieden, paden, wegen en parkeerplaatsen – en richtlijnen. Maak gebruik van fiets- en wandelapps zodat je de route nauwkeurig kunt uitstippelen. De receptie kan je hier eventueel mee helpen. 

———

Kan ik in Nederland op vakantie bij EuroParcs?
Ja, dat kan. Onze Nederlandse parken zijn gewoon geopend. Het advies van de overheid is wel om de reisbewegingen te beperken en zoveel mogelijk op het vakantieadres te blijven. Je kunt dus met jouw gezin volop genieten van onze gezellige vakantiewoningen. Zo ben je er tóch even lekker uit. Daarnaast zijn onze parken stuk voor stuk gelegen op plekken met voldoende rust, ruimte en natuur. Een wandeling of fietstocht in de omgeving zorgt voor een frisse neus op een verantwoorde manier! 

Kan ik veilig verblijven op het resort?
Ja, we willen benadrukken dat gasten nog steeds veilig naar onze parken/resorts kunnen komen. Heel veel kan er namelijk wel doordat we onze maatregelen hebben genomen voor een veilig verblijf, onder het motto #staysafe #safestay.

Safe incheck ► onze incheck procedures zijn volledig ingericht op veiligheid en volgens de richtlijnen van het RIVM en onze medewerkers dragen mondkapjes. 

Safe house ► de hygiënische zorg voor de woning is er volledig op gericht dat je veilig en schoon in de woning komt, er wordt extra aandacht besteedt aan contactoppervlakken

Safe food ► maaltijden van ontbijt tot diner worden op bestelling door de medewerkers van onze restaurants coronaproof bij de vakantiewoning afgeleverd (*indien mogelijk).

Safe nature & fun ► je kunt volop genieten én plezier hebben van de natuur rondom onze parken. 

Hoe zit het me de zwembaden en indoor speeltuinen?
Zwembaden en indoor speeltuinen van hotels, campings en vakantieparken in Nederland zijn weer open!

En de horeca?
Cafés en restaurants in hotels en vakantieparken moeten zich houden aan de landelijke regels voor de horeca. Dat geldt dus ook over EuroParcs. De horeca kan alleen voor afhalen en bezorgen open. Informeer bij het resort van jouw keuze over de opties die er zijn, of neem contact op met ons KlantContactCentrum via +31 (0)88 070 80 90

Kan ik wel naar de ontbijtshop/supermarkt op het park?
De ontbijtshops en supermarkten op onze resorts zijn geopend, maar ook zij houden zich aan de landelijke maatregelen voor winkels. De medewerkers houden voldoende afstand, dragen mondkapjes en wij waarderen het als jij dat ook doet. 

Ik wil met verschillende huishoudens in één vakantiewoning van EuroParcs, mag dat?
Een groep mag bestaan uit maximaal 4 personen (exclusief kinderen tot en met 12 jaar) of 1 huishouden. Het is dus ook niet mogelijk om met meer dan 4 personen (behalve mensen uit het eigen huishouden) een vakantiewoning of kamer te huren of te verhuren.

Ik wil toch annuleren
Onze Nederlandse vakantieparken zijn geopend en je kunt dus ook bij ons verblijven. Wanneer je wilt annuleren, gelden de RECRON-voorwaarden of kun je contact opnemen met jouw annuleringsverzekering. Kun je niet komen vanwege de verscherpte maatregelen? Bijvoorbeeld als je met een groep bent van meer dan 4 personen uit meerdere huishoudens? Neem dan contact met ons op via +31 (0)88 070 80 90, zodat we samen met jou kunnen kijken naar een passende oplossing.

Waarom krijg ik geen geld terug als ik wil annuleren?
Je hebt bij ons een boeking gedaan en de vakantiewoning is voor jou gereserveerd in die periode. Je kunt bij ons veilig vakantievieren en de woning staat voor je klaar voor gebruik, schoongemaakt en wel. We snappen dat in deze bijzondere periode mensen zijn die liever thuis blijven, in zo’n geval zijn we behulpzaam en boeken we kosteloos om naar een andere periode of desgewenst een ander park. Het verschil in huurprijs betaal je bij. Bijvoorbeeld wanneer je in een duurdere periode boekt. Bij een aankomstdatum voor 1 december 2020 verstrekken we eventueel een voucher die later ingewisseld kan worden bij een boeking.

Zijn mondkapjes verplicht op het park?
Onze medewerkers op het park dragen een mondkapje in iedere publieke ruimte en we vragen onze gasten dringend dit ook te doen. Voor onze lobby’s (recepties) geldt dat we het dragen van een mondkapje verplichten voor iedereen die zich in deze ruimte bevindt. Dit omwille van de veiligheid van onze medewerkers en onze gasten.

Kijk voor alle informatie op:

Informatie betreffende het coronavirus COVID-19

Gezondheidssituatie Coronavirus - update: 14 oktober 2020  

#staysafe #safestay
Allereerst willen wij benadrukken dat je als gast nog steeds veilig naar onze parken/resorts kan komen. We nemen de maatregelen in acht voor een veilig verblijf, onder het motto #staysafe #safestay. 

#safefood het afhalen en/of laten bezorgen van maaltijden is mogelijk
#safenature&fun je kunt volop genieten én plezier hebben van de natuur rondom onze parken; zwembaden zijn open op basis van reservering
#safeincheck onze incheck procedures zijn volledig ingericht op veiligheid en volgens de richtlijnen van het RIVM en onze medewerkers dragen mondkapjes. De receptie neemt van te voren contact op met onze gasten om de incheck af te spreken. Dit om drukte te verspreiden. Wanneer er geen contact mogeijk is, stuurt de receptie een e-mail. Op vakantieparken waar dit mogelijk is, checken we buiten in.
#safehouse de hygiënische zorg voor de woning is er volledig op gericht dat je veilig en schoon in de woning komt, er wordt extra aandacht besteedt aan contactoppervlakken.

Horeca/minimarkt
Alle horecagelegenheden zijn op last van het kabinet met ingang van woensdag 14 oktober 22.00 uur gesloten. Je kunt maaltijden echter nog steeds bij de vakantiewoningen corona-proof ‘thuis’bezorgd en/of afgehaald krijgen. Wij verkopen geen alcohol meer na 20.00 uur. Cafetaria’s zijn geopend voor afhaal en bezorgen.

Zwembad
Vooralsnog zijn de zwembaden open op reservering, zoals dat al het geval is. Let op: douches zijn dicht en er is extra schoonmaak.

Animatie en indoor speeltuinen
Activiteiten voor kinderen tot 13 jaar vinden zoveel mogelijk in de buitenlucht plaats en zijn voor maximaal 30 personen. Het animatieprogramma is corona-proof. In de indoor speeltuinen/paradijzen zijn volwassenen niet toegestaan. Kinderen tot 13 jaar mogen daar spelen, er is echter geen toezicht.

Resort De Kempen
Resort De Kempen is gevestigd in België en daarom informeren wij je graag over het reisadvies in en naar België

Annuleringen
Wil je ondanks de uitleg van de hierboven genoemde maatregelen toch annuleren? Dan kan jouw verblijf worden omgeboekt. Heb je een aankomstdatum voor 1 november 2020? Dan kun je ook een voucher ontvangen als je niet omgeboekt wilt worden.

Vanuit het kabinet is er geen beperking opgelegd voor vakanties in eigen land. Wil je ondanks de uitleg van de hierboven genoemde maatregelen toch annuleren? Dan kan jouw verblijf worden omgeboekt bijvoorbeeld naar een park/resort dichterbij jouw woonplaats om de reisafstand indien mogelijk te beperken. Anderzijds kan uw verblijf worden omgeboekt naar een latere datum of krijgen of eventueel een voucher wanneer het om een aankomstdatum betreft van vóór 15 november 2020. Wij geven geen geld terug, omdat een veilig verblijf op onze parken/resorts immers mogelijk is. 

Aantal gasten in een vakantiewoning
Het dringende advies van Rijksoverheid is dat vakantiewoningen, net als in de thuissituatie, uitsluitend worden verhuurd aan één gezin en maximaal 2 personen die niet tot het gezin behoren. Kinderen t/m 12 jaar vallen hier niet onder. Groepen mogen maximaal uit 4 volwassenen bestaan. Wij volgen in deze tot nader order de uitleg van HISWA-Recron.

Groepsaccommodaties
Voor groepsboekingen volgen we hetzelfde advies als voor een woning in de thuissituatie, zie hierboven bij vakantiewoning. Dat betekent dat we gedurende de periode van verscherping van de regels, geen boekingen doen voor groepen personen tenzij één huishouden plus 2 uit andere huishoudens (kinderen t/m 12 jaar uitgezonderd).

Meer informatie en veelgestelde vragen
Voor meer informatie over de maatregelen betreft reizen en op vakantie gaan in eigen land vanuit de Rijksoverheid of de HISWA-RECRON maatregelen:

Gezondheidssituatie Coronavirus - update: 20 augustus 2020

Al onze vakantieparken zijn weer geopend. De gemeenschappelijke sanitair gebouwen op onze campings zijn ook weer open.

Op dit moment geldt;

- De meeste faciliteiten zijn open, waar nodig zijn er aangepaste werkwijze en/of openingstijden van toepassing.
- EuroParcs neemt passende maatregelen om ervoor te zorgen dat gasten 1,5 meter afstand van elkaar houden.
- Voor Nederlandse gasten geldt code Oranje. Dit heeft gevolgen voor uw verblij op Resort De Kempen. Kijk voor alle informatie op https://www.europarcs.nl/vakantiepark/resort-de-kempen
- Voor Belgische gasten geldt voor bepaalde Nederlandse regio's ook code Oranje. Raadpleeg voor de meest recepte adviezen de website van de Federale overheid: https://diplomatie.belgium.be/nl

Veelgestelde vragen

Zijn de faciliteiten op de vakantieparken geopend?
De faciliteiten op de vakantieparken zijn veelal geopend. Sommige faciliteiten kennen aangepaste werkwijze en/of openingstijden.

Ik heb een boeking staan. Kan ik deze omboeken of omruilen voor een coronavoucher?
Vakantie vieren op een van onze vakantieparken is momenteel mogelijk. Mocht je je boeking willen annuleren dan gelden de Recron-voorwaarden. Deze zijn hier te vinden. Je vakantie omruilen voor een coronavoucher is niet mogelijk. Nu vakantie vieren op onze parken mogelijk is, geven wij geen coronavouchers meer uit.

Ik heb een boeking staan met een grotere groep. Kan ik bij jullie verblijven?
Het is mogelijk om met meerdere gezinnen in een grote accommodatie te verblijven. Per huishouden moeten er dan sanitaire voorzieningen zijn. Omdat onze grotere vakantiewoningen over meerdere badkamers beschikken zijn jullie dus van harte welkom.

Welke coronamaatregelen treft EuroParcs?

  • Wij doen er alles aan zodat onze gasten 1,5 meter afstand kunnen bewaren. 
  • In onze horecagelegenheden geldt een maximum aantal bezoekers rekening houdend met de 1,5 meter maatregel. Om dit te reguleren is reserveren vereist. Dit laatste geldt niet voor de buitenterrassen. 
  • Onze binnen en buiten zwembaden zijn geopend. Wel werken wij met een maximum aantal bezoekers. Om dit te reguleren is vooraf aanmelden verplicht.
  • Onze binnenspeeltuinen zijn geopend. Wel geldt hier ook een maximum aantal bezoekers.

Is er animatie aanwezig op de vakantieparken?
Op bijna alle vakantieparken is er animatie aanwezig. Deze volgen het normale animatieprogramma en houden daarbij rekening met de 1,5 meter maatregel.

Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over uw aankomende reservering. Ons team van medewerkers zit klaar om u te woord te staan. We kampen met grote drukte, maar doen ons best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. U kunt uw vraag stellen aan kcc@europarcs.nl of via +31 (0)88 070 80 90 (lokaal tarief).

Veilig betalen met: