

- Home
- FAQ - Mijn EuroParcs
Veelgestelde vragen
Kan ik kindermeubilair bijboeken?
Kan ik kindermeubilair bijboeken?
Kindermeubilair is niet standaard aanwezig, maar is bij te boeken via Mijn EuroParcs (op basis van beschikbaarheid). Denk hierbij aan kinderbedjes en kinderstoeltjes.
Ik kan mijn reservering niet inzien in Mijn EuroParcs. Hoe kan dit?
Ik kan mijn reservering niet inzien in Mijn EuroParcs. Hoe kan dit?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. In veel gevallen komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten/Hoe kan ik inloggen op Mijn EuroParcs?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten/Hoe kan ik inloggen op Mijn EuroParcs?
Je hebt geen wachtwoord nodig om in te loggen op Mijn EuroParcs. Vul simpelweg het e-mailadres in dat je hebt gebruikt voor je boeking en klik vervolgens op de inloglink die je ontvangt per e-mail.
Wat kan ik bijboeken in Mijn EuroParcs?
Wat kan ik bijboeken in Mijn EuroParcs?
In Mijn EuroParcs kun je de volgende zaken bijboeken:
- Kindermeubilair
- Extra lakenpakket
- Handdoekenpakket
- Keukendoekenpakket
- Opgemaakte bedden bij aankomst
- Foodboxen
Ook kun je extra personen en huisdieren bijboeken.
Hoe kan ik een account of gebruikersnaam aanmaken bij Mijn EuroParcs?
Hoe kan ik een account of gebruikersnaam aanmaken bij Mijn EuroParcs?
Het is alleen mogelijk om een Mijn EuroParcs account aan te maken op het moment dat je een boeking of reservering hebt gemaakt bij EuroParcs.
Nadat je een boeking hebt gemaakt, ontvang je in je mailbox een boekingsbevestiging. Hierin staat een link naar Mijn EuroParcs waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.
Waarom kan ik mijn groepsboeking niet zien in Mijn EuroParcs?
Waarom kan ik mijn groepsboeking niet zien in Mijn EuroParcs?
Op dit moment worden groepsboekingen (wanneer je twee of drie vakantiehuizen of kampeerplaatsen naast elkaar hebt geboekt) mogelijk niet volledig weergegeven in Mijn EuroParcs'. Maak je geen zorgen: de boeking staat wel gewoon in ons systeem. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat groepsboekingen binnenkort volledig zichtbaar zijn in 'Mijn EuroParcs'.
Mijn EuroParcs werkt niet. Hoe kan dit?
Mijn EuroParcs werkt niet. Hoe kan dit?
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.
Wat kan ik allemaal doen met Mijn EuroParcs?
Wat kan ik allemaal doen met Mijn EuroParcs?
Als je een account aanmaakt op Mijn EuroParcs, kun je de volgende zaken zelf regelen:
- Boeking annuleren
- Extra's bijboeken
- Extra personen en/of huisdieren bijboeken
- Betalingen
Verder vind je er alle informatie over je vakantiepark en je accommodatie.
Als je je boeking wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Let op: je kunt enkel een Mijn EuroParcs account aanmaken als je een boeking hebt gemaakt bij EuroParcs.
Ik heb een zakelijke boeking of een lang verblijf. Kan ik dan ook inloggen bij Mijn EuroParcs?
Ik heb een zakelijke boeking of een lang verblijf. Kan ik dan ook inloggen bij Mijn EuroParcs?
Als je een zakelijke boeking hebt gemaakt of een lang verblijf hebt bij EuroParcs, dan kun je niet inloggen op Mijn EuroParcs om zelf je boeking te beheren. Als je iets wil wijzigen in je boeking, willen we je vragen om een e-mail te sturen of te bellen naar StayXL op 088 070 82 20.