EuroParcs
Menu

Boekingen

Veelgestelde vragen

 

Wat betekent Flexibiliteitsgarantie?

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Kan ik een annuleringsverzekering bijboeken?

Kan ik kindermeubilair bijboeken?

Kan ik een voorkeur voor een specifieke woning of plek aangeven tijdens mijn boeking?

Ik heb een reservering, maar wil toch een andere accommodatie. Kan dat? En tot wanneer kan dat?

Kan ik mijn reservering met creditcard betalen?

Kan ik een of meerdere vakantiewoningen boeken voor een grote groep?

Wat zijn de schoonmaakkosten?

Ik zie dat er automatisch bedlinnen aan mijn boeking wordt toegevoegd. Kan ik deze er ook uit halen?

Ik wil graag mijn boeking wijzigen of annuleren, maar ik heb via een touroperator geboekt. Kan ik dit ook bij jullie doen?

Hoe hoog bedraagt de borg als ik een woning huur?

Vanaf welke leeftijd mag ik boeken bij EuroParcs?

Waar kan ik extra's boeken bij mijn reservering?

Kan ik de datum van mijn boeking wijzigen? En tot wanneer kan ik omboeken?

Ik heb een optie geplaatst bij EuroParcs. Hoe werkt dit?

Ik heb een reservering, maar wil toch naar een ander vakantiepark. Kan dat? En tot wanneer kan dat?

Wat zijn de omboekingsvoorwaarden/kosten?

Mogen er huisdieren mee?

Zijn handdoeken inbegrepen in het bedlinnenpakket?

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Kan ik meerdere huisjes naast elkaar boeken?

Hoe kan ik extra gasten/huisdieren bij boeken?

Ik heb mijn boeking betaald, maar nog geen betalingsbevestiging ontvangen. Heeft EuroParcs mijn betaling wel goed ontvangen?

Overige onderwerpen: