EuroParcs
Menu
EuroParcs
EuroParcs

Veelgestelde vragen

 

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Kan ik mijn reservering met creditcard betalen?

Ik heb een annuleringsnota ontvangen. Waarom krijg ik deze?

Kan ik in termijnen betalen? Of een uitgestelde betaling aanvragen?

Kan ik op het park betalen met mijn creditcard?

Hoeveel bedragen de reserveringskosten?

Kan ik ter plaatse betalen?

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Hoe hoog bedraagt de borg als ik een woning huur?

Wat moet ik doen als de betaling van mijn reservering niet lukt?

Kan ik de bedlinnenpakketten, toeristenbelasting en andere extra's ook op het park betalen?

Hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen?

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Ik heb mijn boeking betaald, maar nog geen betalingsbevestiging ontvangen. Heeft EuroParcs mijn betaling wel goed ontvangen?

Overige onderwerpen: