
Accommodaties
- Home
- FAQ - Accommodaties
Veelgestelde vragen
Hebben jullie mindervalide woningen?
Hebben jullie mindervalide woningen?
Ja, we hebben een aantal mindervalidewoningen op onze vakantieparken. Deze zijn (deels) aangepast en rolstoeltoegankelijk gemaakt met bijvoorbeeld brede deuren en steunbeugels bij het sanitair.
Je kunt onze mindervalidewoningen gemakkelijk vinden door in de 'zoek & boek' het zoekfilter 'geschikt voor mindervaliden' te kiezen. Deze is te vinden onder 'over je verblijf', vervolgens onder 'persoonlijke voorkeuren'.
Wat voor koffiezetapparaat is er in de vakantiewoning?
Wat voor koffiezetapparaat is er in de vakantiewoning?
Onze vakantiewoningen hebben vaak een filterkoffiezetapparaat, Nespresso Professional Machine, Senseo of een bonenapparaat. Welk koffiezetapparaat jouw vakantiewoning heeft, kun je vinden bij de keukenfaciliteiten op de webpagina van je vakantiewoning. Als je al geboekt hebt en inlogt bij Mijn EuroParcs kun je het terugvinden onder 'Mijn boekingen'.
Is er een inventarislijst van de vakantiewoning?
Is er een inventarislijst van de vakantiewoning?
De aanwezigheid van een inventarislijst in de vakantiewoning verschilt per park. Wanneer de inventarislijst aanwezig is, kun je die gemakkelijk in de woning vinden. Als je inventaris niet compleet is vlak na aankomst, dien je dit zo snel mogelijk te melden bij de receptie.
Mag ik in mijn accommodatie roken?
Mag ik in mijn accommodatie roken?
Het is niet toegestaan om in de accommodatie te roken. Roken is alleen buiten de accommodatie toegestaan, bijvoorbeeld op het terras of in de tuin van de vakantiewoning. Als er geen asbak in de accommodatie aanwezig is, kun je deze bij de receptie verkrijgen.
Wat zijn de schoonmaakkosten?
Wat zijn de schoonmaakkosten?
De schoonmaakkosten zijn al bij de huurprijs inbegrepen. Deze kosten kunnen verschillen per woningtype en zijn daarnaast afhankelijk van de grootte van de woning.
Is er tuinmeubilair aanwezig bij mijn vakantiewoning?
Is er tuinmeubilair aanwezig bij mijn vakantiewoning?
Alle bungalows, chalets en glampingtenten zijn voorzien van tuinmeubilair. Bij sommige bijzondere accommodaties, zoals trekkershutten of kampeerplaatsen, is dit niet het geval.
Je kunt op de webpagina van je gekozen verblijf vinden wat voor tuinmeubilair er aanwezig is bij je vakantiewoning onder 'faciliteiten'.
Wat zit er allemaal in de keuken van mijn vakantiewoning?
Wat zit er allemaal in de keuken van mijn vakantiewoning?
Alle keukens zijn voorzien van een standaard keukeninventaris. Er zijn borden, bestek, glazen en mokken. Daarnaast zijn er pannen, schalen en onderzetters aanwezig. Alles om je vakantie zorgeloos te starten.
Let op: in de hotelkamers en studio's zijn geen volledige keukens aanwezig.
Waar kan ik extra's boeken bij mijn reservering?
Waar kan ik extra's boeken bij mijn reservering?
Extra's (zoals bedlinnen, handdoeken, een kinderstoel etc.) kun je al tijdens het boekingsproces toevoegen. Heb je al geboekt? Dan kan dit via Mijn EuroParcs.
Is er kindermeubilair aanwezig in de vakantiewoning?
Is er kindermeubilair aanwezig in de vakantiewoning?
Kindermeubilair is niet standaard aanwezig in de vakantiewoningen. Dit dien je bij te boeken bij 'extra's' tijdens je boekingsproces. Je kunt het volgende kindermeubilair bijboeken:
- Campingbed
- Kinderbox
- Kinderstoel
- Babybad
Wat voor inrichting heeft mijn accommodatie?
Wat voor inrichting heeft mijn accommodatie?
Alle accommodaties hebben een ander interieur. Interieur en exterieur kunnen dus per vakantiewoning en woningtype verschillen.
Hoe lang zijn de bedden in de vakantiewoning?
Hoe lang zijn de bedden in de vakantiewoning?
Over het algemeen zijn de bedden in onze vakantiewoningen 2m lang. Dit is de standaard. Wanneer dit korter is, staat dit specifiek aangegeven bij het vakantiepark en het woningtype. Een voorbeeld hiervan is EuroParcs De Biesbosch: hier hebben enkele huisnummers bedden die 1.80m lang zijn.
Zit er een vriesvak of vriezer in de woning?
Zit er een vriesvak of vriezer in de woning?
Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een vriezer of een koelkast met vriesvak heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.
Waar ligt mijn vakantiewoning op de plattegrond?
Waar ligt mijn vakantiewoning op de plattegrond?
Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas bekend wordt bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 39,-) tijdens het maken van de boeking.
Hoeveel parkeerplaatsen zijn er bij de woning?
Hoeveel parkeerplaatsen zijn er bij de woning?
Je kunt 1 auto parkeren bij of vlakbij de vakantiewoning. Bij sommige grotere vakantiewoningen is er plaats voor meerdere auto's.
Is er een apart toilet in de woning?
Is er een apart toilet in de woning?
Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een apart toilet heeft. Dit staat aangegeven onder 'sanitair'.
Hoe werkt de apparatuur in mijn vakantiewoning?
Hoe werkt de apparatuur in mijn vakantiewoning?
De diverse handleidingen voor de apparatuur in je vakantiewoning vind je op de parkinfo pagina van het park. Je gaat hiervoor naar de website van het park en klikt bovenin het menu op Parkinfo.
Welk huisnummer krijg ik?
Welk huisnummer krijg ik?
Het woningnummer wordt pas bij aankomst toegewezen, dus we kunnen dit niet van tevoren op de website aangeven. Wil je een specifiek huisnummer? Dat kan! Tijdens het boeken kun je een huisnummer met voorkeur reserveren voor € 39,-.
Zijn handdoeken inbegrepen in het bedlinnenpakket?
Zijn handdoeken inbegrepen in het bedlinnenpakket?
Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.
Is er een oven in de woning aanwezig?
Is er een oven in de woning aanwezig?
Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een oven heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.
Wat is het Wi-Fi-wachtwoord?
Wat is het Wi-Fi-wachtwoord?
De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. Het wifi-wachtwoord vind je in de woning. De locatie van het wifi-wachtwoord vind je in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.
Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.