Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Met de EuroParcs app heb je altijd alle informatie bij de hand die je nodig hebt tijdens je verblijf. In de EuroParcs app kun je volgende informatie vinden:

  • Praktische informatie over je vakantiepark

  • Informatie over alle faciliteiten en openingstijden

  • Menukaarten voor parkrestaurants

  • De parkplattegrond

  • Het animatie- en activiteitenprogramma

  • De leukste uitjes in de omgeving (met korting)

Verder kun je met de EuroParcs app:

  • Fietsen en e-choppers reserveren

  • Wellness reserveren

  • Bestellen of reserveren bij parkrestaurants

  • Inschrijven voor activiteiten en de kinderanimatie

De EuroParcs app is voor iedereen te downloaden en te gebruiken, ook als je (nog) geen boeking hebt gemaakt bij EuroParcs of als je geen account hebt aangemaakt.

Op dit moment is er geen sprake van maatregelen tegen COVID-19 op onze vakantieparken. Je kunt dus gewoon genieten van je vakantie bij EuroParcs, zonder beperkingen.

Om je een zo veilig en fijn mogelijk verblijf te kunnen bieden, hebben we bij EuroParcs ons best gedaan om je zo goed mogelijk de 1,5 meter afstand te kunnen garanderen. Hiervoor hebben we verschillende acties ondernomen, zoals het verbreden van de looppaden en het werken met reserveringen voor diverse faciliteiten. Verder zijn onze parken ruim opgezet, waardoor iedereen op het park goed voor elkaar kan uitwijken.

Een ongelukje kan gebeuren en dan is het handig dat je het even snel kunt opruimen. Of er in het vakantiehuis puppy-pads zijn of dat er een dweil aanwezig is voor het geval dat? Dat is afhankelijk van het park. Wellicht vind je het fijn om te weten, zodat je het indien nodig zelf mee kan nemen.

Benieuwd welk antwoord van toepassing is op het vakantiepark waar je graag naar toe wilt met jouw hond? Op de pagina van het vakantiepark vind je onder het kopje 'Faciliteiten' meer specifieke informatie wanneer je klikt op de faciliteit 'Hond mee op vakantie?'.

Dat is er zeker!

Om je op weg te helpen hebben wij onze vakantieparken en vakantiehuizen - uiteraard waar je hond ook welkom is - met of nabij een strand voor je op een rij gezet.

Bekijk vakantieparken nabij strand Bekijk vakantiehuizen nabij strand

Benieuwd om welk strand het gaat, waar het is en in welke periode je er met je hond naar toe kan? Op de pagina van het vakantiepark waar jij graag met je hond naar toe wilt, vind je onder het kopje 'Faciliteiten' meer specifieke informatie wanneer je klikt op de faciliteit 'Hond mee op vakantie?'.

Ja, er is een dierenarts in de omgeving van het vakantiepark.

Benieuwd welke dierenarts in de buurt zit van het vakantiepark waar je graag naar toe wilt met jouw hond of waar jullie de vakantie inmiddels al hebben geboekt? Meer informatie over de dierenarts en contactgegevens vind je in de 'EuroParcs App' welke je gratis kunt downloaden via de Apple App Store of Google Play Store.

Ga naar Apple App Store Ga naar Google Play Store

Nee, er is geen hondendouche bij het vakantiehuis.

Op zowel EuroParcs Brunssummerheide (Nederland) als op EuroParcs Zilverstrand (België) is er wél een hondendouche te vinden op het vakantiepark waar je gebruik van kan maken om je hond even af te spoelen!

Je hond is van harte welkom op de vakantieparken en campings van EuroParcs. Ontdek op welke je ook met je hond kan verblijven en een vakantie kunt boek

Ja, op alle vakantieparken van EuroParcs moet je hond aan de lijn.

Op een aantal vakantieparken zijn er speciale afvalbakken te vinden waar je de ontlasting van je hond in kunt doen. Op de meeste parken kan het in de algemene afvalbakken.

Benieuwd welk antwoord van toepassing is op het vakantiepark waar je graag naar toe wilt met jouw hond? Op de pagina van het vakantiepark vind je onder het kopje 'Faciliteiten' meer specifieke informatie wanneer je klikt op de faciliteit 'Hond mee op vakantie?'.

De meeste wegen zijn van asfalt, maar het wisselt per park of er meer asfalt of gras is te vinden. Op een aantal parken is er zowel gras als asfalt.

Benieuwd welk antwoord van toepassing is op het vakantiepark waar je graag naar toe wilt met jouw hond? Op de pagina van het vakantiepark vind je onder het kopje 'Faciliteiten' meer specifieke informatie wanneer je klikt op de faciliteit 'Hond mee op vakantie?'.

Op de meeste vakantieparken is je hond welkom in het restaurant en/of het terras. Op slechts een aantal parken is je hond niet welkom in of bij de horeca.

Benieuwd welk antwoord van toepassing is op het vakantiepark waar je graag naar toe wilt met jouw hond? Op de pagina van het vakantiepark vind je onder het kopje 'Faciliteiten' meer specifieke informatie wanneer je klikt op de faciliteit 'Hond mee op vakantie?'.

Nee, er is geen hondenbench in de vakantiewoning. Mocht je het prettig vinden om er over één te beschikken tijdens jullie vakantie dan is het handig om zelf een bench meenemen.

Nee, er is geen hondencamera of iets als een babyfoon aanwezig waarmee je op enige afstand je hond in de gaten kunt houden als je even weg bent. Mocht je dit willen dan is het handig om zelf iets mee te nemen.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Op bijna elk vakantiepark en camping van EuroParcs is een vakantiehuis of kampeerplaats te vinden waar jij met je hond vakantie kunnen vieren.

In welke vakantiehuizen of op welke kampeerplaatsen jij je hond mee kan nemen ontdek je door het aanbod te bekijken van:

Tip! Eenmaal aangekomen in onze zoek en boek? Je kunt eenvoudig via de filteroptie 'reisgezelschap' één of twee honden toe voegen en dan krijg je vanzelf het juiste aanbod te zien!

Het is alleen mogelijk om een Mijn EuroParcs account aan te maken op het moment dat je een boeking of reservering hebt gemaakt bij EuroParcs.

Nadat je een boeking hebt gemaakt, ontvang je in je mailbox een boekingsbevestiging. Hierin staat een link naar Mijn EuroParcs waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.

Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je via de Mijn EuroParcs pagina een nieuw wachtwoord aanvragen door de klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. In veel gevallen komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit voor wanneer er een nieuwe klantenkaart is gemaakt terwijl je al een account bij ons had. Geen probleem! Neem contact met ons op, dan voegen wij je dubbele account samen. We hebben hiervoor wel je reserveringsnummer en e-mailadres nodig.

Het is mogelijk voor een langere periode in een vakantiewoning van EuroParcs te verblijven. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je aan het verhuizen of aan het verbouwen bent, of vanwege andere omstandigheden. Je kunt dit aanvragen bij onze afdeling StayXL door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door te bellen naar 088 070 82 20.

We hebben een aantal vakantieparken met laadpalen voor elektrische auto's. Je vindt ze hieronder.

Bekijk parken met laadpalen

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

De faciliteiten van onze vakantieparken verschillen per park. Alle faciliteiten staan per vakantiepark overzichtelijk op de website. Vanuit de homepagina kun je gemakkelijk het park aanklikken waar je meer over wilt weten. Heb je nog een vraag over de faciliteiten van één van de vakantieparken, bel dan naar de receptie van het desbetreffende park. We helpen je graag!

Ieder vakantiepark van EuroParcs en elke vakantiewoning beschikt over een Wi-Fi verbinding en is gratis te gebruiken. Onze parken liggen wel midden in de natuur, dus houd er rekening mee dat de snelheid en het bereik minder goed kan zijn dan je thuis gewend bent. Heb je problemen met inloggen of vragen over de Wi-Fi verbinding dan kun je altijd contact opnemen met de receptie.

Bij veel van onze parken kun je gewone fietsen en kinderfietsen huren. Of er een fietsverhuur op aanwezig is, kun je vinden op de pagina van het park waar je wilt verblijven. Op veel van onze parken kun je ook een e-chopper huren. Hiervoor moet je wel in het bezit zijn van een geldig rijbewijs of bromfiets certificaat.

Dit verschilt per vakantiepark. Je kunt dit terugvinden bij de faciliteiten op de webpagina en op de plattegrond van het park waar je verblijft.

Dit is sterk afhankelijk van het vakantiepark en van het type faciliteit. Neem hiervoor contact op met de receptie van het desbetreffende vakantiepark. Zij hebben kennis van de voorwaarden van het vakantiepark.

Om je een zo veilig mogelijk gevoel te geven tijdens je verblijf, wordt er op het park toezicht gehouden door het parkbeheer. In het geval van een (nood)situatie kun je naar het noodnummer van het park bellen. Deze ontvang je van de receptie bij het inchecken.

Wanneer een arrangement of bijgeboekt artikel niet (meer) beschikbaar is, krijg je het teveel betaalde bedrag retour.

Als je een borg hebt betaald, ontvang je de borg binnen 3 weken retour op het bij ons bekende IBAN-nummer. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

Je verblijf zelf betaal je van tevoren met o.a. iDeal, mastercard en VISA en kun je niet ter plaatse betalen.

Extra's voor tijdens je verblijf zoals fietsen, extra linnenpakketten of boodschappen kun je wel ter plaatse betalen.

Wanneer we geen betaling ontvangen binnen 2 weken na de schriftelijke aanmaning, wordt de boeking geannuleerd. Eventueel gemaakte kosten voor de boeking worden dan in rekening gebracht.

Bekijk artikel 5 en 6 van de RECRON-voorwaarden voor alle voorwaarden omtrent betalingen.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

De reserveringskosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Als je een cadeaubon van EuroParcs wil inleveren, dien je contact op te nemen met gastenservice@europarcs.nl. Maak een foto van de voor- en achterkant van je cadeaubon en voeg deze toe aan de bijlage van je e-mail. We helpen je graag verder!

De standaard bedlinnenpakketten en toeristenbelastingen dien je direct al af te rekenen tijdens het maken van je boeking.

Wanneer je extra bedlinnenpakketten of andere extra's wilt boeken tijdens je verblijf kun je dit tijdens de receptie afrekenen.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Tijdens het online boeken, dien je online te betalen met o.a. iDeal, mastercard en VISA. Voor de betaling gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij een boeking meer dan 6 weken voor aankomst betaal je direct 30% van het factuurbedrag en 6 weken voor aankomst het resterende bedrag.

  • Indien je binnen 6 weken voor aankomst boekt, dien je het volledige bedrag direct online te betalen.

  • Wanneer er geen betaling plaatsvindt, ontvang je van ons een herinnering. Als een (aan)betaling uitblijft, vervalt je reservering en ontvang je een annuleringsnota. Hier zijn kosten aan verbonden.

Alle betalingsvoorwaarden vind je terug in artikel 5 van de RECRON-voorwaarden.

Mocht je betaling via onze standaard betaalmethoden om wat voor reden dan ook niet lukken, dan is het altijd nog mogelijk om het bedrag handmatig over te boeken naar EuroParcs. Het bedrag kan overgeboekt worden naar NL82RABO0317171313, met als omschrijving of betalingskenmerk je reserveringsnummer.

Voor onze parken in Oostenrijk en Duitsland gelden andere IBAN nummers:

Oostenrijk: NL17RABO0189163135 Duitsland: NL29RABO0377771562

Ja, je kunt op de parken betalen met je creditcard als er een pinapparaat aanwezig is.

Het is bij EuroParcs niet mogelijk om in termijnen te betalen of om een uitgestelde betaling aan te vragen.

Over het algemeen zijn de aankomst- en vertrekdagen bij EuroParcs maandag en vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur weer te verlaten.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Bij EuroParcs zijn over het algemeen maandag en vrijdag aankomst- en vertrekdagen. Inchecken kan vanaf 15.00 uur en uitchecken tot 10.00 uur.

Als je een kampeerplaats hebt geboekt, kun je de plek op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur betrekken en op de dag van vertrek uiterlijk 12.00 uur achterlaten.

Tijdens de feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en Oud en Nieuw) gelden er andere aankomst- en vertrekdagen.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Bij vertrek vragen we je vriendelijk om aan de volgende zaken te denken:

  • Laat de woning bezemschoon achter

  • Deponeer je huisvuil op het milieupark

  • Leeg de koelkast en vaatwasser

  • Verzamel het linnengoed in een kussensloop

  • Lever je sleutel of sleutelpasje in bij de receptie of laat hem achter in de daarvoor bestemde brievenbus.

Bekijk ook onze uitcheckvideo.

Eventuele kosten voor die door het parkbeheer voor bovenstaande werkzaamheden gemaakt worden, worden bij de huurder(s) in rekening gebracht.

Als je na sluitingstijd van de receptie aankomt, neem dan contact met ons op. Het park kan dan met jou persoonlijk een afspraak maken hoe in te checken.

Over het algemeen ontvang je dan een code van de kluis waar je je sleutel of sleutelpas uit kunt pakken.

Als je een klacht hebt na je verblijf, kun je deze met ons delen door een e-mail te sturen naar feedback@europarcs.nl. We helpen je graag.

Je kunt een late check-out bijboeken tijdens je verblijf bij de receptie. Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid op dat moment.

Dit is niet mogelijk tijdens schoolvakanties en feestdagen.

De standaard incheckperiode is vanaf 15.00 uur. Je vindt de openingstijden van de receptie van het park van jouw voorkeur op onze website.

Heb je een early check-in bijgeboekt? Dan kun je vanaf 13.00 uur al inchecken.

Bij EuroParcs is het mogelijk om een early check-in bij te boeken tijdens het maken van je reservering. Voor een tarief van €35 kun je vanaf 13.00 uur inchecken, in plaats van 15.00 uur. Tijdens schoolvakanties en feestdagen is dit niet mogelijk.

Een early check-in is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Als dit mogelijk is, zie je de optie bij 'Extra's' tijdens het maken van je reservering. De optie verschijnt dus niet als deze niet beschikbaar is.

Nee, een handdoekenpakket zit niet standaard bij je verblijf inbegrepen. Deze kun je bijboeken tijdens het maken van je reservering voor €6,75 per pakket of tijdens je verblijf via Mijn EuroParcs of bij de receptie.

Het handdoekenpakket bestaat uit één grote en één kleine badhanddoek.

Alle belangrijke (nood)nummers kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstboekje, die je bij het inchecken van de receptie krijgt. Denk hierbij aan nummers voor de dichtstbijzijnde huisarts, dierenarts en politiebureau.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Het is verplicht voor alle personen vanaf 2 jaar om een linnenpakket af te nemen bij EuroParcs. De pakketten liggen bij aankomst voor je klaar in je verblijf.

Het linnenpakket bestaat uit een hoeslaken, dekbedovertrek en kussensloop voor 1 persoon. Je kunt altijd een extra linnenpakket bijboeken bij de receptie tijdens je verblijf.

Het is altijd toegestaan om zelf handdoeken mee te nemen. Je krijgt geen korting als je ze zelf meeneemt.

Als je een klacht hebt tijdens je verblijf, dan kun je terecht bij de receptie. We helpen graag om je klacht op te lossen en je een zo comfortabel mogelijk verblijf te bieden. Het nummer en de openingstijden van de receptie kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstinformatieboekje.

De parken die je mag betreden met de auto hanteren standaard een tijdsperiode tussen 07.00 en 23.00 uur. In deze periode openen de slagbomen. Buiten deze tijden om kun je je auto parkeren op de algemene parkeerplaats.

Ja, je kunt op de parken betalen met je creditcard als er een pinapparaat aanwezig is.

Elektrisch barbecueën en barbecueën op gas is toegestaan op onze vakantieparken.

In de EuroParcs app kun je de leukste activiteiten in de omgeving van jouw vakantiepark bekijken. Als je de app hebt gedownload, kun je jouw vakantiepark selecteren. Je vind alle bezienswaardigheden en activiteiten onder het kopje 'in de omgeving'.

Verder kun je een kijkje nemen op de webpagina van je vakantiepark op onze website, ook onder het kopje 'in de omgeving'.

Het is niet toegestaan om vuurwerk af te steken op de EuroParcs vakantieparken.

Over het algemeen kun je in je vakantiewoning de standaard Nederlandse zenders kijken en een aantal Belgische en Duitse zenders.

Je bezoek mag gewoon blijven slapen als je dit meldt bij de receptie in verband met extra bedlinnen en toeristenbelasting. Daarnaast mogen er niet meer mensen blijven slapen dan het maximaal aantal mensen waarvoor het huisje geschikt is. Dus als je bijvoorbeeld met zijn tweeën verblijft in een vierpersoonshuisje, dan mogen er twee logés blijven slapen.

Je bezoek is van harte welkom in je vakantiehuisje bij EuroParcs. Zij mogen hun auto parkeren op de algemene parkeerplaats vóór de slagbomen.

De meeste chalets hebben een eigen wifi-router, waarop je het wachtwoord kunt vinden. Mocht dit niet het geval zijn, dan hebben wij een openbare wifi-verbinding waar je geen wachtwoord voor nodig hebt. Voor verdere informatie kun je terecht bij de receptie.

Tiny Offices zijn te gebruiken voor gasten en eigenaren, maar ook als je niet op het park verblijft. Indien je niet op het vakantiepark zelf verblijft, vul dan het contactformulier in, selecteer EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn per dagdeel te reserveren tegen een vergoeding.

Je kunt een Tiny Office reserveren door het contactformulier van het Klant Contact Centrum in te vullen. Kies bij het vakantiepark voor EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en kies vervolgens het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn ook te reserveren via de recepties van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude.

De Tiny Offices zijn te gebruiken door de gasten van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude. Zo kun je je tijdens de vakantie heerlijk even terugtrekken om ongestoord te werken of kun je juist op vakantie gaan om nieuwe inspiratie op te doen voor een persoonlijk project. De Tiny Offices zijn per dagdeel beschikbaar en vooraf te reserveren. Informeer hiernaar bij de receptie of vul het contactformulier in met EuroParcs De Zanding of Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'.

Als je iets vergeten bent, kun je een e-mail sturen naar gastenservice@europarcs.nl of bellen naar 088 070 80 90. We helpen je graag verder.

Bij EuroParcs bieden we je de optie om tijdens je boeking voor een eenmalig extra bedrag aan voorkeurskosten om een specifieke vakantiewoning of kampeerplek aan te geven. Zo verblijf je gegarandeerd op de plek van je voorkeur.

  • Voor vakantiewoningen bedragen de voorkeurskosten voor een woningnummer €35

  • Voor camper- of kampeerplaatsen bedragen de voorkeurskosten €25

  • De voorkeurskosten voor specifieke kenmerken of faciliteiten in een woning of op een kampeerplaats bedragen €27,50

Mochten we om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om jou deze specifieke vakantiewoning of kampeerplaats te garanderen, dan nemen we contact met je op. We zoeken naar een passend alternatief of je ontvangt je betaalde voorkeurskosten retour.

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

Je kunt gemakkelijk zelf de datum van je boeking wijzigen op Mijn EuroParcs.

Wanneer je de datum van je boeking wijzigt, betaal je altijd minimaal het bedrag van je oorspronkelijke boeking. Als de prijs hoger uitvalt dan de oorspronkelijke datum, dan betaal je het verschil in prijs bij. Wanneer je nieuwe boeking een lagere prijs heeft, krijg je dit verschil niet terug.

Bovenstaande geldt ook wanneer je enkel je accommodatie wilt wijzigen op dezelfde datum.

Omboeken kan zonder wijzigingskosten tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst. Wanneer je binnen 28 dagen voor aankomst wilt omboeken, bedragen de kosten hiervoor 10% van je huurtarief (excl. bijgeboekte extra's)

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Extra gasten bijboeken kun je helaas niet zelf doen via Mijn EuroParcs. Dit is alleen telefonisch mogelijk bij het Klant Contact Centrum via het telefoonnummer 088 070 8090.

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven. Het is dus niet toegestaan dat ouders een boeking maken voor kinderen en zelf vervolgens niet op het park verblijven.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Het is bij EuroParcs mogelijk om meerdere huisjes naast elkaar te boeken. Zo kun je met twee gezinnen gezellig naast elkaar verblijven.

Je kunt bij het maken van je boeking het huisnummer van je voorkeur aangeven. Dit kost € 35,- per boeking. Dit doe je dan voor beide reserveringen. Op de plattegrond kun je de huisnummers bekijken.

Als je op zoek bent naar een of meerdere woningen voor een grote groep, dan biedt EuroParcs diverse mogelijkheden! Zo hebben we verschillende groepsaccommodaties die geschikt zijn voor groepen tot wel 31 personen.

Ook biedt EuroParcs mogelijkheden voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, personeelsfeest, familieweekend, festivalbezoek, studieweekend of zeilkamp. Voor meer informatie kun je kijken op EuroParcs Business.

Je kunt je boeking gemakkelijk zelf online annuleren op Mijn EuroParcs.

Afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum, zijn hier de volgende kosten aan verbonden:

  • Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag

  • Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag

  • Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag

  • Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag

  • Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag

Raadpleeg voor de volledige toelichting artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.

Helaas kunnen wij je hier niet bij helpen, omdat de reisaanbieder waar je je verblijf hebt geboekt jouw boeking beheert. Wij kunnen hier geen wijzigingen in aanbrengen. Neem contact op met de betreffende reisaanbieder om wijzigingen door te geven in je boeking.

Om je in de toekomst beter te kunnen helpen, raden we je aan om de volgende keer direct bij EuroParcs te boeken.

De schoonmaakkosten zijn al bij de huurprijs inbegrepen. Deze kosten kunnen verschillen per woningtype en zijn daarnaast afhankelijk van de grootte van de woning.

Je maakt je reservering volgens de RECRON-voorwaarden. Binnen deze voorwaarden bestaan verschillende categorieën. Bekijk de voorwaarden die voor jouw verblijf van toepassing zijn:

Op dit moment biedt EuroParcs (nog) geen annuleringsverzekering bij de boeking.

Een annuleringsverzekering kun je mogelijk afsluiten bij je eigen verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg je verzekeringsmaatschappij voor de voorwaarden die zij hanteren.

Wij hebben mindervalidewoningen en deze zijn op aanvraag beschikbaar. Op een aantal vakantieparken zijn enkele vakantiehuizen gedeeltelijk aangepast voor mindervaliden. Deze huizen zijn rolstoeltoegankelijk gemaakt en hebben brede deuren en een lage instap bij de douche. Enkele huizen hebben ook een douchezitje en beugels bij het toilet. Op de begane grond zijn twee hoog-laagbedden. Er is geen traplift aanwezig. Daardoor is de eerste verdieping alleen te bereiken met de trap.

Op vakantiepark Brunssummerheide bijvoorbeeld biedt EuroParcs een mindervalidenwoning aan die geschikt is voor 10 personen. Dit vakantiehuis heeft een aangepaste badkamer op de begane grond met o.a. een douchebrancard en op de eerste verdieping vind je nog 2 badkamers. Hulphonden zijn in deze woning toegestaan.

De aanwezigheid van een inventarislijst in de vakantiewoning verschilt per park. Er zijn parken die dit hebben, maar bij lange na niet alle parken. Wanneer de inventarislijst aanwezig is, kun je die gemakkelijk in de woning vinden.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer en kleur van het woningtype pas wordt toegewezen bij aankomst. Deze is voordat je aankomt nog niet bekend. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-)  tijdens het maken van de boeking.

Deze vraag kunnen we op deze pagina niet beantwoorden. De banken en daarbij eigenlijk de gehele inrichtingen verschillen per woning, ook binnen een type. Omdat elke woning particulier eigendom is en de eigenaar kan kiezen uit diverse meubelpakketten, is dit niet te zeggen van te voren.

Over het algemeen zijn de bedden in onze vakantiewoningen 2m lang. Dit is de standaard. Wanneer dit korter is, staat dit specifiek aangegeven bij het vakantiepark en het woningtype. Een voorbeeld hiervan is EuroParcs De Biesbosch: hier hebben enkele huisnummers bedden die 1.80m lang zijn.

Het type koffiezetapparaat verschilt per type vakantiewoning. De kenmerken van de woningen staan op onze website aangegeven per woningtype.

Bij de kleinere woningtypen is er in ieder geval ruimte voor één auto en bij de grotere woningtypen voor twee auto's. Dit verschilt per park en per type vakantiewoning. Het aantal parkeerplaatsen staat ook aangegeven in de kenmerken van het type vakantiewoning op de website. EuroParcs De Koog is een autovrij park, hier parkeer je bij de ingang van het park. EuroParcs Kaatsheuvel is autoluw, hier parkeer je op centrale parkeerplaatsen.

De aanwezigheid van een oven verschilt per type vakantiewoning. Als er een oven aanwezig is, staat dit bij de kenmerken van de vakantiewoning aangegeven. Wanneer een oven gewenst is, is het mogelijk om deze met voorkeur te boeken (€ 35,-) tijdens het maken van je boeking.

Dit verschilt per type vakantiewoning en staat aangegeven bij de kenmerken van de vakantiewoning op de website. Als de vriezer aanwezig is, staat dit in de kenmerken van de vakantiewoning. Wanneer een vriezer gewenst is, is het mogelijk om deze met voorkeur te boeken (€ 35,-) tijdens het maken van je boeking.

Wanneer je een huisdier toevoegt aan je reisgezelschap tijdens het maken van je boeking, krijg je automatisch alleen de woningen te zien waarin huisdieren zijn toegestaan. Daardoor ben je er zeker van dat je je huisdier(en) gewoon mee kunt nemen naar het park. Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Let op, je huisdier kan alleen mee als hij onderdeel is van het reisgezelschap.

Ons schoonmaakteam maakt met zorg en aandacht schoon. Mocht de hygiëne van je vakantiewoning niet voldoen aan je verwachtingen dan vragen wij je dit te melden bij de receptie. We verzoeken je vriendelijk dit uiterlijk 1 dag na aankomst te doen, zodat wij het probleem zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen en je de dagen daaropvolgend een zo fijn mogelijk verblijf hebt.

De schoonmaakkosten zijn al bij de huurprijs inbegrepen. Deze kosten kunnen verschillen per woningtype en zijn daarnaast afhankelijk van de grootte van de woning.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas wordt toegewezen bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-) tijdens het maken van de boeking.

De aanwezigheid van een apart toilet verschilt per type vakantiewoning. De kenmerken van de woningen staan op onze website aangegeven per woningtype.

De meeste chalets hebben een eigen wifi-router, waarop je het wachtwoord kunt vinden. Mocht dit niet het geval zijn, dan hebben wij een openbare wifi-verbinding waar je geen wachtwoord voor nodig hebt. Voor verdere informatie kun je terecht bij de receptie.

Je juiste antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum

Telefoon
+31 (0)88 070 8090

(gebruikelijke kosten)

Je vraag
Vul het contactformulier in Voor al je vragen
Openingstijden
  • maandag tot vrijdag bereikbaar 08:30 uur tot 20:00 uur
  • zaterdag en zondag bereikbaar 08:30 uur tot 17:00 uur