Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Op dit moment is er geen sprake van maatregelen tegen COVID-19 op onze vakantieparken. Je kunt dus gewoon genieten van je vakantie bij EuroParcs, zonder beperkingen.

De adresgegevens en het telefoonnummer van de dichtstbijzijnde dierenarts kun je vinden in de EuroParcs app of in je welkomstboekje, die je bij aankomst hebt gekregen.

Nee, er is geen hondencamera of iets als een babyfoon aanwezig. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Ja, op alle vakantieparken van EuroParcs moet je hond aan de lijn.

Op een aantal vakantieparken zijn er speciale afvalbakken te vinden waar je de ontlasting van je hond in kunt doen. Op de meeste parken kan het in de algemene afvalbakken.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

De meeste wegen zijn van asfalt, maar het wisselt per park of er meer asfalt of gras is te vinden. Op een aantal parken is er zowel gras als asfalt.

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Nee, er is geen hondenbench in de vakantiewoning. Mocht je deze nodig hebben tijdens je verblijf dan dien je deze zelf mee te nemen.

Je hond is van harte welkom op de vakantieparken en campings van EuroParcs! Als je je hond toevoegt aan je reisgezelschap, krijg je automatisch enkel de verblijven te zien waarin je hond welkom is.

Op EuroParcs Gulperberg is je hond niet welkom in de vakantiewoning, maar wel op het vakantiepark en de camping.

Je hulphond is van harte welkom op het vakantiepark. Hiervoor hoef je niets bij te betalen. Als je je hulphond gratis mee wil nemen naar EuroParcs kun je een e-mail sturen naar gastenservice@europarcs.nl om je boeking te maken.

Op de meeste vakantieparken is je hond welkom in het restaurant en/of het terras. Op slechts een aantal parken is je hond niet welkom binnen in de horeca:

  • EuroParcs Aan de Maas

  • EuroParcs Poort van Maastricht (wel op het terras)

  • EuroParcs Gulperberg (wel op het terras)

  • EuroParcs De Achterhoek (wel op het terras)

  • EuroParcs Limburg (wel op het terras)

  • EuroParcs Bad Hulckesteijn (wel op het terras)

  • EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen (wel op het terras)

  • EuroParcs De Rijp (wel op het terras)

  • EuroParcs De Wije Werelt (wel op het terras)

  • EuroParcs De Woudhoeve (wel op het terras)

  • EuroParcs Zuiderzee (wel op het terras)

  • EuroParcs Parc du Soleil (wel op het terras)

  • EuroParcs Het Amsterdamse Bos

  • EuroParcs Poort van Amsterdam (wel op het terras)

  • EuroParcs Kaatsheuvel (wel op het terras)

Wil je meer weten over je vakantie met de hond op je favoriete vakantiepark? Klik dan op 'Hond mee op vakantie?' onder de faciliteiten van de parkpagina.

Nee, er is geen hondendouche bij het vakantiehuis.

Op EuroParcs Brunssummerheide en EuroParcs Zilverstrand is er wel een hondendouche voor algemeen gebruik aanwezig op het vakantiepark.

Het is handig om van tevoren te weten of er een dweil in de woning aanwezig is in geval van ongelukjes. Je kunt dit terugvinden onder het kopje 'hond mee op vakantie' op de webpagina van je vakantiepark.

Wanneer je een huisdier toevoegt aan je reisgezelschap tijdens het maken van je boeking, krijg je automatisch alleen de woningen te zien waarin huisdieren zijn toegestaan. Daardoor ben je er zeker van dat je je huisdier(en) gewoon mee kunt nemen naar het park. Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Let op, je huisdier kan alleen mee als hij onderdeel is van het reisgezelschap.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Als je zelf in je eigen recreatiewoning wil verblijven, mag je contact opnemen met de afdeling Eigenarencontact van EuroParcs. Dit kan via Topdesk, waar je een account voor hebt.

Overweeg je om te investeren in een eigen recreatiewoning bij EuroParcs? Dan ben je bij ons in goede handen. Neem een kijkje op de website van EuroParcs Verkoop voor meer informatie over onder andere het aanbod, het rendement en de meest recente ontwikkelingen.

Wil je direct contact opnemen met EuroParcs Verkoop? Vul dan het contactformulier in of neem telefonisch contact op via 088 07 08 000.

Alle openstaande vacatures vind je hier.

Bij EuroParcs hebben we diverse openstaande vacatures, zowel op onze vakantieparken als op ons hoofdkantoor. Ook kun je bij EuroParcs een open sollicitatieformulier invullen. Zo kunnen we contact met je zoeken als er een vacature open komt te staan die bij jou zou kunnen passen!

Bij EuroParcs hebben we ook veelzijdige stageplaatsen, waar je in korte tijd veel kunt leren! Je krijgt tijdens je stage veel ruimte en begeleiding om je talenten te kunnen laten zien en ontwikkelen. Wie weet bieden we je wel een baan na je stage!

Het is alleen mogelijk om een Mijn EuroParcs account aan te maken op het moment dat je een boeking of reservering hebt gemaakt bij EuroParcs.

Nadat je een boeking hebt gemaakt, ontvang je in je mailbox een boekingsbevestiging. Hierin staat een link naar Mijn EuroParcs waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken voor je account.

In Mijn EuroParcs kun je de volgende zaken bijboeken:

  • Kindermeubilair

  • Extra lakenpakket

  • Handdoekenpakket

  • Keukendoekenpakket

  • Opgemaakte bedden bij aankomst

  • Foodboxen

Ook kun je extra personen en huisdieren bijboeken.

De voormalige Duinresorts hebben een eigen 'mijn omgeving'. Je kunt niet inloggen op Mijn EuroParcs als je bij één van de volgende EuroParcs vakantieparken hebt geboekt:

Als je een zakelijke boeking hebt gemaakt of een lang verblijf hebt bij EuroParcs, dan kun je niet inloggen op Mijn EuroParcs om zelf je boeking te beheren. Als je iets wil wijzigen in je boeking, willen we je vragen om een e-mail te sturen of te bellen naar StayXL op 088 070 82 20.

Als je een account aanmaakt op Mijn EuroParcs, kun je de volgende zaken zelf regelen:

  • Boeking wijzigen

  • Boeking annuleren

  • Extra's bijboeken

  • Betalingen

Verder vind je er alle informatie over je vakantiepark en je accommodatie.

Let op: je kunt enkel een Mijn EuroParcs account aanmaken als je een boeking hebt gemaakt bij EuroParcs.

Als je voor een periode langer dan 3 weken een boeking wilt maken, dan kun je contact opnemen met de afdeling StayXL. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door telefonisch contact op te nemen via 088 070 82 20.

Het is mogelijk voor een langere periode in een vakantiewoning van EuroParcs te verblijven. Dit kan bijvoorbeeld wanneer je aan het verhuizen of aan het verbouwen bent, of vanwege andere omstandigheden. Je kunt dit aanvragen bij onze afdeling StayXL door een e-mail te sturen naar info@stayxl.nl of door te bellen naar 088 070 82 20.

Met de EuroParcs app heb je altijd alle informatie bij de hand die je nodig hebt tijdens je verblijf. In de EuroParcs app kun je volgende informatie vinden:

  • Praktische informatie over je vakantiepark

  • Informatie over alle faciliteiten en openingstijden

  • De parkplattegrond

  • Het animatie- en activiteitenprogramma

  • De leukste uitjes in de omgeving (met korting)

Verder kun je met de EuroParcs app:

  • Reserveren van faciliteiten

  • Inschrijven voor activiteiten en de kinderanimatie

In de EuroParcs app kun je je boeking niet wijzigen. Wel kun je in de app inloggen op Mijn EuroParcs. Dit is de omgeving waar je zelf gemakkelijk je boekingen kunt aanpassen.

De EuroParcs app is voor iedereen te downloaden en te gebruiken, ook als je (nog) geen boeking hebt gemaakt bij EuroParcs of als je geen account hebt aangemaakt.

Je kunt de EuroParcs app gratis downloaden in de App Store en in Google Play.

Ga naar Apple App Store Ga naar Google Play Store

Jazeker, je downloadt de EuroParcs app gratis en voor niets in de Google Play Store of in de Apple App Store.

Ga naar Google Play Store Ga naar Apple App Store

Om je een zo veilig mogelijk gevoel te geven tijdens je verblijf, wordt er op het park toezicht gehouden door het parkbeheer. In het geval van een (nood)situatie kun je naar het noodnummer van het park bellen. Deze ontvang je van de receptie bij het inchecken.

De faciliteiten van onze vakantieparken verschillen per park. Alle faciliteiten staan per vakantiepark overzichtelijk op de website. Vanuit de homepagina kun je gemakkelijk het park aanklikken waar je meer over wilt weten. Heb je nog een vraag over de faciliteiten van één van de vakantieparken, bel dan naar de receptie van het desbetreffende park. We helpen je graag!

We hebben een aantal vakantieparken met laadpalen voor elektrische auto's. Je vindt ze hieronder.

Bekijk parken met laadpalen

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Ieder vakantiepark van EuroParcs en elke vakantiewoning beschikt over een Wi-Fi verbinding en is gratis te gebruiken. Onze parken liggen wel midden in de natuur, dus houd er rekening mee dat de snelheid en het bereik minder goed kan zijn dan je thuis gewend bent. Heb je problemen met inloggen of vragen over de Wi-Fi verbinding dan kun je altijd contact opnemen met de receptie.

Bij veel van onze parken kun je gewone fietsen en kinderfietsen huren. Of er een fietsverhuur op aanwezig is, kun je vinden op de pagina van het park waar je wilt verblijven. Op veel van onze parken kun je ook een e-chopper huren. Hiervoor moet je wel in het bezit zijn van een geldig rijbewijs of bromfiets certificaat.

Dit verschilt per vakantiepark. Je kunt dit terugvinden bij de faciliteiten op de webpagina en op de plattegrond van het park waar je verblijft.

Deze exclusieve, dagelijks wisselende Black Friday deals zijn alleen te boeken van dinsdag 22 november tot en met maandag 28 november 2022. Als je op een andere datum hebt geboekt, kun je geen gebruikmaken van de Black Friday korting.

De Black Friday Week loopt van dinsdag 22 november tot en met maandag 28 november 2022. De Black Friday deals zijn alléén geldig tijdens deze week, met iedere dag een andere, exclusieve deal.

Hoeveel Black Friday korting je krijgt, is afhankelijk van de deal die je boekt. Bekijk daarom goed de voorwaarden van onze Black Friday deals.

Je behoudt de Black Friday korting wanneer de wijziging binnen de actievoorwaarden blijft. Lees deze daarom goed door voordat je een wijziging maakt. Mochten de wijzigingen niet binnen de actievoorwaarden vallen, zal de korting te komen vervallen.

Tijdens de Black Friday Week gelden alleen de kortingen en de kortingscodes van de Black Friday deals van woensdag en zondag. Alle andere kortingen zijn uitgesloten.

De Black Friday Week loopt van dinsdag 22 november tot en met maandag 28 november 2022. Tijdens deze week kun je iedere dag een andere, exclusieve deal boeken.

De Black Friday deals zijn geldig op basis van beschikbaarheid en op basis van de voorwaarden van de specifieke deals. Deze kunnen per deal verschillen, let daarom goed op de voorwaarden.

De exclusieve Black Friday deals zijn alleen te boeken bij EuroParcs zelf.

Je hoeft niet voor alle Black Friday deals een kortingscode in te voeren. Maar let op, om je korting te ontvangen is dit wél nodig voor de woensdag en zondag deals!

Je kunt de kortingscodes vinden op de webpagina van deze deals.

Ja, je ontvangt vroegboek korting op alle EuroParcs vakantieparken. Ook op onze vakantieparken in België, Oostenrijk, Duitsland en Luxemburg.

Tijdens deze actie ontvang je de volgende kortingen op je verblijf tussen 6 juli en 11 september 2023:

  • 20% korting op een midweek

  • 25% korting op een weekend

  • 30% korting op een week of langer

Je ontvangt vroegboekkorting op je verblijf tussen 6 juli en 11 september 2023.

De vroegboekkorting van Vroegboek Zomervakantie is helaas niet geldig voor kampeerplekken.

Je verblijf zelf betaal je van tevoren met o.a. iDeal, mastercard en VISA en kun je niet ter plaatse betalen.

Extra's voor tijdens je verblijf zoals fietsen, extra linnenpakketten of boodschappen kun je wel ter plaatse betalen.

Als je een borg hebt betaald, ontvang je de borg binnen 3 weken retour op het bij ons bekende IBAN-nummer. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 08:30 tot 17:00 uur.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

De reserveringskosten zijn bij de huurprijs inbegrepen.

Wanneer we geen betaling ontvangen binnen 2 weken na de schriftelijke aanmaning, wordt de boeking geannuleerd. Eventueel gemaakte kosten voor de boeking worden dan in rekening gebracht.

Bekijk artikel 5 en 6 van de RECRON-voorwaarden voor alle voorwaarden omtrent betalingen.

Als je een cadeaubon van EuroParcs wil inleveren, dien je contact op te nemen met gastenservice@europarcs.nl. Maak een foto van de voor- en achterkant van je cadeaubon en voeg deze toe aan de bijlage van je e-mail. We helpen je graag verder!

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

De standaard bedlinnenpakketten en toeristenbelastingen dien je direct al af te rekenen tijdens het maken van je boeking.

Wanneer je extra bedlinnenpakketten of andere extra's wilt boeken tijdens je verblijf kun je dit tijdens de receptie afrekenen.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Tijdens het online boeken, dien je online te betalen met o.a. iDeal, mastercard en VISA. Voor de betaling gelden de volgende voorwaarden:

  • Bij een boeking meer dan 6 weken voor aankomst betaal je direct 30% van het factuurbedrag en 6 weken voor aankomst het resterende bedrag.

  • Indien je binnen 6 weken voor aankomst boekt, dien je het volledige bedrag direct online te betalen.

  • Wanneer er geen betaling plaatsvindt, ontvang je van ons een herinnering. Als een (aan)betaling uitblijft, vervalt je reservering en ontvang je een annuleringsnota. Hier zijn kosten aan verbonden.

Alle betalingsvoorwaarden vind je terug in artikel 5 van de RECRON-voorwaarden.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Bij EuroParcs zijn over het algemeen maandag en vrijdag aankomst- en vertrekdagen. Inchecken kan vanaf 15.00 uur en uitchecken tot 10.00 uur.

Als je een kampeerplaats hebt geboekt, kun je de plek op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur betrekken en op de dag van vertrek uiterlijk 12.00 uur achterlaten.

Tijdens de feestdagen (Pasen, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst en Oud en Nieuw) gelden er andere aankomst- en vertrekdagen.

Bij EuroParcs gelden er (buiten feestdagen) geen specifieke aankomst- en vertrekdagen voor kampeerplaatsen.

Wanneer je gaat kamperen bij EuroParcs kun je op de dag van aankomst vanaf 13.00 uur je kampeerplaats betrekken. Op de dag van vertrek dien je de plaats voor 12.00 uur opgeruimd achter te laten.

Op de dag van aankomst en van vertrek mag je bij EuroParcs gewoon gebruikmaken van de faciliteiten. Ook voordat je ingecheckt bent en nadat je uitgecheckt bent.

Als je na sluitingstijd van de receptie aankomt, neem dan contact met ons op. Het park kan dan met jou persoonlijk een afspraak maken hoe in te checken.

Over het algemeen ontvang je dan een code van de kluis waar je je sleutel of sleutelpas uit kunt pakken.

Als je een klacht hebt na je verblijf, kun je deze met ons delen door een e-mail te sturen naar feedback@europarcs.nl. We helpen je graag.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Bij vertrek vragen we je vriendelijk om aan de volgende zaken te denken:

  • Laat de woning bezemschoon achter

  • Deponeer je huisvuil op het milieupark

  • Leeg de koelkast en vaatwasser

  • Verzamel het linnengoed in een kussensloop

  • Lever je sleutel of sleutelpasje in bij de receptie of laat hem achter in de daarvoor bestemde brievenbus.

Bekijk ook onze uitcheckvideo.

Eventuele kosten voor die door het parkbeheer voor bovenstaande werkzaamheden gemaakt worden, worden bij de huurder(s) in rekening gebracht.

Het is toegestaan om maaltijden of pakketjes te laten bezorgen op het vakantiepark. De receptie neemt het voor je aan. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor het (op tijd) ophalen van de bezorgde pakketjes of maaltijden.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 08:30 tot 17:00 uur.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Nee, een handdoekenpakket zit niet standaard bij je verblijf inbegrepen. Deze kun je bijboeken tijdens het maken van je reservering voor €6,75 per pakket of tijdens je verblijf via Mijn EuroParcs of bij de receptie.

Het handdoekenpakket bestaat uit één grote en één kleine badhanddoek.

Alle belangrijke (nood)nummers kun je vinden in de EuroParcs app en in je welkomstboekje, die je bij het inchecken van de receptie krijgt. Denk hierbij aan nummers van de receptie, dichtstbijzijnde huisarts, dierenarts en politiebureau.

Nadat je bent ingecheckt, krijg je een welkomstpakket mee van de receptie. Hierin zitten de volgende handige spullen:

  • Kleine afwasborstel

  • Vaatdoek

  • Vuilniszak

  • Toiletrol

  • Miniflacon afwasmiddel

  • Vaatwastabletten

Je kunt een Tiny Office reserveren door het contactformulier van het Klant Contact Centrum in te vullen. Kies bij het vakantiepark voor EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en kies vervolgens het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn ook te reserveren via de recepties van EuroParcs De Zanding en EuroParcs Spaarnwoude.

Tiny Offices zijn te gebruiken voor gasten en eigenaren, maar ook als je niet op het park verblijft. Indien je niet op het vakantiepark zelf verblijft, vul dan het contactformulier in, selecteer EuroParcs De Zanding of EuroParcs Spaarnwoude en het onderwerp 'Tiny Office'. De Tiny Offices zijn per dagdeel te reserveren tegen een vergoeding.

Je kunt contact opnemen met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer +31 (0) 88 070 8090 of door het contactformulier in te vullen. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 20:00 uur en in het weekend van 08:30 tot 17:00 uur.

Ja, dat kan! Houd er wel rekening mee dat het transactiebedrag op het moment van de transactie direct bij je creditcard in rekening wordt gebracht. 

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

Bij EuroParcs bieden we je de optie om tijdens je boeking voor een eenmalig extra bedrag aan voorkeurskosten om een specifieke vakantiewoning of kampeerplek aan te geven. Zo verblijf je gegarandeerd op de plek van je voorkeur.

  • Voor vakantiewoningen bedragen de voorkeurskosten voor een woningnummer €35

  • Voor camper- of kampeerplaatsen bedragen de voorkeurskosten €25

  • De voorkeurskosten voor specifieke kenmerken of faciliteiten in een woning of op een kampeerplaats bedragen €27,50

Mochten we om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om jou deze specifieke vakantiewoning of kampeerplaats te garanderen, dan nemen we contact met je op. We zoeken naar een passend alternatief of je ontvangt je betaalde voorkeurskosten retour.

Je kunt gemakkelijk zelf de datum van je boeking wijzigen op Mijn EuroParcs.

Wanneer je de datum van je boeking wijzigt, betaal je altijd minimaal het bedrag van je oorspronkelijke boeking. Als de prijs hoger uitvalt dan de oorspronkelijke datum, dan betaal je het verschil in prijs bij. Wanneer je nieuwe boeking een lagere prijs heeft, krijg je dit verschil niet terug.

Bovenstaande geldt ook wanneer je enkel je accommodatie wilt wijzigen op dezelfde datum.

Omboeken kan zonder wijzigingskosten tot uiterlijk 28 dagen voor aankomst. Wanneer je binnen 28 dagen voor aankomst wilt omboeken, bedragen de kosten hiervoor 10% van je huurtarief (excl. bijgeboekte extra's)

Als je na 72 uur nog geen betalingsbevestiging van ons hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met ons Klant Contact Centrum.

EuroParcs kan vooraf een borg vragen aan alle gasten die een vakantiewoning huren. De borg bedraagt maximaal €100,- per persoon.

Als alles in de woning in orde blijkt na controle, wordt het (resterende) bedrag binnen 3 weken teruggestort op je rekening. Bij schade of bij het ontbreken van spullen ontvang je een factuur. Deze kun je gebruiken bij de afhandeling met je verzekering.

Extra gasten bijboeken kun je helaas niet zelf doen via Mijn EuroParcs. Dit is alleen telefonisch mogelijk bij het Klant Contact Centrum via het telefoonnummer 088 070 8090.

De hoofdboeker dient minimaal 18 jaar oud te zijn en zelf ook op het park verblijven. Het is dus niet toegestaan dat ouders een boeking maken voor kinderen en zelf vervolgens niet op het park verblijven.

Ja, je huisdier is (aangelijnd) van harte welkom op alle vakantieparken!

Als de woning geschikt is voor huisdieren, zijn er maximaal 2 huisdieren per vakantiewoning toegestaan. Ook zijn er huisdiervrije woningen beschikbaar. Je kunt je voorkeur aangeven bij het maken van je reservering.

Er geldt een toeslag per huisdier per nacht. Je voegt het huisdier toe aan het reisgezelschap en de toeslag wordt weergegeven tijdens je boeking. Je huisdier kan alleen mee als hij toegevoegd is aan het reisgezelschap.

Bij EuroParcs Gulperberg zijn huisdieren niet toegestaan in de woningen.

Het is bij EuroParcs mogelijk om meerdere huisjes naast elkaar te boeken. Zo kun je met twee gezinnen gezellig naast elkaar verblijven.

Je kunt bij het maken van je boeking het huisnummer van je voorkeur aangeven. Dit kost € 35,- per boeking. Dit doe je dan voor beide reserveringen. Op de plattegrond kun je de huisnummers bekijken.

Als je op zoek bent naar een of meerdere woningen voor een grote groep, dan biedt EuroParcs diverse mogelijkheden! Zo hebben we verschillende groepsaccommodaties die geschikt zijn voor groepen tot wel 31 personen.

Ook biedt EuroParcs mogelijkheden voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje, personeelsfeest, familieweekend, festivalbezoek, studieweekend of zeilkamp. Voor meer informatie kun je kijken op EuroParcs Business.

Je kunt je boeking gemakkelijk zelf online annuleren op Mijn EuroParcs.

Afhankelijk van de periode vóór je incheckdatum, zijn hier de volgende kosten aan verbonden:

  • Meer dan 3 maanden voor incheck: 15% van het totaalbedrag

  • Binnen 3 tot 2 maanden voor incheck: 50% van het totaalbedrag

  • Binnen 2 maanden tot 1 maand voor incheck: 75% van het totaalbedrag

  • Binnen 1 maand voor incheck: 90% van het totaalbedrag

  • Annulering op de dag van aankomst: 100% van het totaalbedrag

Raadpleeg voor de volledige toelichting artikel 6 van de RECRON-voorwaarden.

Helaas kunnen wij je hier niet bij helpen, omdat de reisaanbieder waar je je verblijf hebt geboekt jouw boeking beheert. Wij kunnen hier geen wijzigingen in aanbrengen. Neem contact op met de betreffende reisaanbieder om wijzigingen door te geven in je boeking.

Om je in de toekomst beter te kunnen helpen, raden we je aan om de volgende keer direct bij EuroParcs te boeken.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een vriezer of een koelkast met vriesvak heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

De aanwezigheid van een inventarislijst in de vakantiewoning verschilt per park. Wanneer de inventarislijst aanwezig is, kun je die gemakkelijk in de woning vinden. Als je inventaris niet compleet is vlak na aankomst, dien je dit zo snel mogelijk te melden bij de receptie.

In alle accommodaties is het niet toegestaan om te roken. Roken is enkel toegestaan buiten de accommodatie, bijvoorbeeld op het terras of in de tuin van de vakantiewoning. Indien er geen asbak in de accommodatie aanwezig is, kun je deze bij de receptie krijgen.

Nee. Handdoeken zijn niet inbegrepen in het bedlinnenpakket. Voor handdoeken kun je tijdens het boekingsproces een extra handdoekenpakket bestellen. Meer informatie over de inventaris van je vakantiehuis vind je op de pagina van de betreffende accommodatie.

De meeste chalets, bungalows en glampingtenten hebben een eigen Wi-Fi-router. De locatie van het wachtwoord vind je in de EuroParcs app onder parkinfo, kies vervolgens 'op het park'. De locatie van het wifi-wachtwoord staat ook in het welkomstinformatieboekje, die je bij aankomst van de receptie krijgt.

Verder is er een openbare wifi verbinding op het vakantiepark aanwezig waar je geen wachtwoord voor nodig hebt.

Je kunt 1 auto parkeren bij of vlakbij de vakantiewoning. Bij sommige grotere vakantiewoningen is er plaats voor meerdere auto's.

Ja, we hebben een aantal mindervalidewoningen op onze vakantieparken. Deze zijn (deels) aangepast en rolstoeltoegankelijk gemaakt met bijvoorbeeld brede deuren en steunbeugels bij het sanitair.

Je kunt onze mindervalidewoningen gemakkelijk vinden door in de 'zoek & boek' het zoekfilter 'geschikt voor mindervaliden' te kiezen. Deze is te vinden onder 'over je verblijf', vervolgens onder 'persoonlijke voorkeuren'.

Alle accommodaties hebben een ander interieur. Interieur en exterieur kunnen dus per vakantiewoning en woningtype verschillen.

In de EuroParcs app vind je diverse handleidingen voor de apparatuur in je vakantiewoning.

Ga naar Google Play Store Ga naar Apple App Store

Kindermeubilair is niet standaard aanwezig in de vakantiewoningen. Dit dien je bij te boeken bij 'extra's' tijdens je boekingsproces. Je kunt het volgende kindermeubilair bijboeken:

  • Campingbed

  • Kinderbox

  • Kinderstoel

  • Babybad

Alle bungalows, chalets en glampingtenten zijn voorzien van tuinmeubilair. Bij sommige bijzondere accommodaties, zoals trekkershutten of kampeerplaatsen, is dit niet het geval.

Je kunt op de webpagina van je gekozen verblijf vinden wat voor tuinmeubilair er aanwezig is bij je vakantiewoning onder 'faciliteiten'.

Deze vraag kunnen we op de website niet beantwoorden, omdat je woningnummer pas bekend wordt bij aankomst. Wanneer je gegarandeerd een bepaald huisnummer wilt vastleggen, kun je een huisnummer met voorkeur boeken (€ 35,-)  tijdens het maken van de boeking.

Over het algemeen zijn de bedden in onze vakantiewoningen 2m lang. Dit is de standaard. Wanneer dit korter is, staat dit specifiek aangegeven bij het vakantiepark en het woningtype. Een voorbeeld hiervan is EuroParcs De Biesbosch: hier hebben enkele huisnummers bedden die 1.80m lang zijn.

Onze vakantiewoningen hebben vaak een filterkoffiezetapparaat, Nespresso Professional Machine, Senseo of een bonenapparaat. Welk koffiezetapparaat jouw vakantiewoning heeft, kun je vinden bij de keukenfaciliteiten op de webpagina van je vakantiewoning. Als je al geboekt hebt en inlogt bij Mijn EuroParcs kun je het terugvinden onder 'Mijn boekingen'.

Op de webpagina van je verblijf of in Mijn EuroParcs onder 'mijn boekingen' kun je terugvinden of je accommodatie een oven heeft. Dit staat aangegeven onder de keukenfaciliteiten.

Je juiste antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum

Telefoon
+31 (0)88 070 8090

(gebruikelijke kosten)

Je vraag
Vul het contactformulier in Voor al je vragen
Openingstijden
  • maandag tot vrijdag bereikbaar 08:30 uur tot 20:00 uur
  • zaterdag en zondag bereikbaar 08:30 uur tot 17:00 uur