EuroParcs head office The Mixer drone

EuroParcs banenmarkt

Kom naar de EuroParcs banenmarkt op 10 mei

Krijg jij ook energie van mensen helpen door hen te woord te staan over hun verblijf of hun eigen vakantiehuis? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kom dan naar de banenmarkt van EuroParcs op dinsdag 10 mei van 16.00 tot 20.00 uur bij The Mixer in Apeldoorn en ontdek hoe het is om te werken bij ons Klant Contact Centrum of Eigenaren Contact Centrum!

Werken bij het Klant Contact Centrum

  • Vragen van gasten beantwoorden per telefoon, e-mail en chat

  • Helpen met extra's bijboeken

  • Gasten een onbezorgd verblijf bezorgen

  • Onze vakantieparken ondersteunen

  • Werken in een gezellig en dynamisch team

  • Doorgroeimogelijkheden

20210922-EuroParcs - Hoofdkantoor-45

Meer over het KCC

Bij het Klant Contact Center van EuroParcs sta je dagelijks onze gasten te woord via telefoon, e-mail en chat te woord. Je beantwoordt hun vragen over de boeking en helpt hen met het bijboeken van extra's om hen een onbezorgd verblijf te bieden. Jouw werk zorgt er voor dat je je collega's op de parken een complete reservering kunt aanbieden.

Je komt te werken in een dynamisch en hardwerkend team waar ook voldoende ruimte is voor gezelligheid. Heb jij veel ambities en wil je na een tijdje doorgroeien binnen onze organisatie? Ook dat is mogelijk! Binnen deze functie kun jij jezelf laten zien, jezelf ontwikkelen en het bedrijf EuroParcs goed leren kennen. Samen met je manager kun je kijken op welke afdelingen wellicht nog meer je interesses en ambities liggen!

20210922-EuroParcs - Hoofdkantoor-55

Aanmelden voor de inloop is niet nodig. Heb je op voorhand al wat vragen? Stuur dan een bericht zodat we tijd voor je kunnen inplannen en we je goed kunnen informeren!

Werken bij het Eigenaren Contact Centrum

  • Vragen van eigenaren beantwoorden via telefoon en Topdesk

  • Je bent expert van een bepaalde regio

  • Je bent een vast aanspreekpunt voor onze parkcollega's

  • Gesprekken met eigenaren op deze parken

  • Je bent aanwezig op beuren, open dagen en parkopeningen

  • Werken in een dynamisch en gezellig team

20210922-EuroParcs - Hoofdkantoor-65

Meer over het ECC

Op het Eigenaren Contact Centrum (ECC) beantwoorden wij de vragen van eigenaren van woningen op onze vakantieparken zowel telefonisch als via Topdesk. Daarnaast ben je expert van een bepaalde regio en ben je het vaste aanspreekpunt voor onze collega’s op het park.

Werken bij het ECC betekent daarnaast dat je regelmatig in gesprek gaat met de eigenaren. Dit doe je op de vakantieparken in jouw regio, maar ook op beurzen, open dagen en openingen waar eigenaren aanwezig zijn. Een afwisselende functie waarin je zowel op kantoor als daarbuiten aan het werk bent.

Je werkt in een klein en gezellig team van 10 collega's. We lunchen samen en doen op vrijdag wel eens een borrel na het werk.

20210922-EuroParcs - Hoofdkantoor-64