EuroParcs
Menu

Geef ons je feedback

Heb je een klacht voor, tijdens of na je verblijf bij EuroParcs? Geef het gerust aan ons door. Wij zien dit namelijk als een leermoment! Bij EuroParcs streven we ernaar dat jouw verblijf bij ons fijn is en aan je verwachtingen voldoet. Maar het kan natuurlijk ook een keer voorkomen dat niet alles loopt zoals je dat het liefst zou willen. We zoeken graag uit wat er mis ging en hoe we ervoor kunnen zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Met jouw klacht proberen we ervoor te zorgen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.

Wat is je feedback of klacht?

Of je klacht nu klein of groot is, we horen het graag. Is bijvoorbeeld het serviesgoed niet compleet, of is je woning niet goed schoongemaakt? Vertel het ons door het onderstaande formulier in te vullen of door contact op te nemen met de receptie. Wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op.

  • Gratis omboeken tot 28 dagen voor aankomst

Daarom EuroParcs

  • Gratis omboeken tot 28 dagen voor aankomst
  • Gratis annuleren binnen 24 uur na boeking
  • Betaal in termijnen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur na boeking
  • Betaal in termijnen