Met 13 resorts gelegen op A-locaties biedt EuroParcs altijd resorts gelegen in een rustieke omgeving waarbij tegelijkertijd het gemak van de stedelijke voorzieningen nooit ver weg is.

Op de resorts van EuroParcs staan luxe en comfort en de service richting de gast centraal. Middels de samenwerking met Ticketsplus zal het hoge serviceniveau nog een kwaliteitsslag maken. Een vakantie is pas perfect als de gasten ook buiten de parkgrenzen onvergetelijke belevingen kunnen ervaren. Om deze reden zal EuroParcs actief de regio en de uitstapjes promoten en verkopen aan haar gasten. Hiermee richtzij zich voornamelijk op het ‘meer service’ aspect.

‘Het bieden van een topservice is voor EuroParcs onwijs belangrijk. Wij zetten daarmee altijd in opkwaliteit, luxe en comfort. Om deze reden zullen wij onze gasten ook kennis laten maken met de beste en meest kwalitatieve uitjes in Nederland & België. Ticketsplus zal ons hierin volledig ondersteunen en ontzorgen, dit zodat wij onze focus volledig op de ultieme gastenservice kunnenleggen’

– Linda van der Wildt, EuroParcs

‘Wij kunnen nu al niet meer wachten tot april 2019, op dat moment staat het nieuwe vakantieseizoen voor de deur en zullen we duizenden EuroParcs gasten blij maken met een belevingsvolle vakantie vol plezier. Met Ticketsplus | regio ondersteunen wij EuroParcs volledig, dit door alle uitjes te bundelen in een simpel systeem, waarin wij ook de volledige administratie verzorgen. Daarnaast weten we steeds beter wat de gasten tijdens een verblijf belangrijk vinden en daar kunnen we door kennisopbouw, bij een volgend bezoek op inspelen. Ook zullen wij de receptionistes maandelijks op de hoogte houden, dit m.b.t. de laatste ontwikkelingen bij alle dagattracties en ondersteunen wij volledig incommunicatie.’

Willem-Jan Brabers – directeur Ticketsplus