Corona handen wassen

Corona

Vakantie omboeken of wijzigen

De huidige coronamaatregelen bieden alle ruimte voor een zorgeloos verblijf, met gebruik van alle faciliteiten. Maar ja, het virus zelf is nog niet verdwenen. Op vakantie gaan kan. Maar ook dan geldt: krijg je klachten, doe een test. Test je positief? Dan gelden ook op vakantie de regels voor quarantaine en isolatie.

Gebeurt dat vlak voor jouw verblijf? Heel vervelend. Wat nu? Het is volledig jouw verantwoordelijkheid of je je er aan houdt, wij zijn zelf geen handhavers. Gelukkig hebben we ook andere oplossingen. Je gaat toch maar we ruilen de groepsaccommodatie voor afzonderlijke vakantiehuizen (als die vrij zijn). Of jullie gaan op een andere datum, of je annuleert, conform de voorwaarden van jouw annuleringsverzekering.

Kan ik annuleren bij een positieve coronatest / quarantaine plicht van het gezin op het moment van vertrek?

De kosten worden gedekt als je positief getest bent op corona, dit geldt bij vrijwel alle annuleringsverzekeringen. Heb je geen annuleringsverzekering? Dan kunnen we boeken naar een nieuwe datum. 

Heb je jouw verblijf 14 dagen of korter geleden geboekt en is je aankomst niet binnen 30 dagen? Dan kun je jouw verblijf nog kosteloos annuleren. 

Neem hiervoor contact op met onze gasten contactcentrum via kcc@europarcs.nl

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? 

Wil je annuleren of omgeboekt worden naar een park dichter bij huis?  Wij kennen geen speciale voorwaarden met betrekking tot annuleren vanwege corona. Hoe hoog de kosten zijn hangt af wanneer je annuleert. Wij verwijzen je daarvoor naar de Recron-voorwaarden bij annulering. Zie daarvoor https://www.europarcs.nl/algemene-voorwaarden.

De annuleringsvoorwaarden kun je in de te downloaden pdf vinden onder artikel 6. 

Omboeken naar onze bestemmingen in Belgie?

Dat kan, als er plek is natuurlijk. In Belgie gelden op dit moment nog strengere maatregelen dan in Nederland. 

In België zijn ook al onze parken geopend. Bekijk wat je kunt verwachten tijdens je vakantie op onze parken en waar je eventueel rekening mee kunt houden. 

Kan ik mijn boeking zelf veranderen in het systeem?

Nee. Door dagelijks veranderende beschikbaarheid, kun je het wijzigen naar een ander park of vakantieverblijf alleen doen via ons gasten contactcentrum: kcc@europarcs.nl. Zij helpen je graag!

Als ik heb geboekt via een reisbureau kan ik dan via EuroParcs mijn verblijf omboeken? 

Helaas moeten wij jou doorverwijzen naar het reisbureau waar de boeking is gemaakt. 

Waarom krijg ik geen geld terug als ik wil annuleren? 

Je hebt bij ons een boeking gedaan en de vakantiewoning is voor jou gereserveerd in die periode. Je kunt bij ons veilig vakantievieren en de woning staat voor jou klaar voor gebruik, schoongemaakt en wel. Daarvoor zijn kosten gemaakt, die we helaas moeten doorberekenen. Hoe hoog de kosten zijn hangt af wanneer je annuleert. Wij verwijzen je daarvoor naar de HISWA-RECRON-voorwaarden bij annulering. Zie daarvoor https://www.europarcs.nl/algemene-voorwaarden

De annuleringsvoorwaarden kun je in de te downloaden pdf vinden onder artikel 6. 

Heb je nog meer vragen?

Neem dan contact op met gasten contact centrum: kcc@europarcs.nl.